2011. február 23., szerda

Rizikós csomag történet

Ilyenkor kell azt hiszem előre kijelenteni, hogy ezt soha senki ne csinálja a történetben szereplő személy után!!
A sok színes szoknyám elég gyorsan rámutatott a gardróbom hiányosságára: amit már a wishlistemen is említettem: ZOKNIK. Kiderült hogy ami eddig elégnek bizonyult, most a lila-kék-menta, sárga-rengeteg szín, rózsaszín-sárga-kék-lila színű szoknyáknak már nem elegek. Az új szoknyák színes zoknik után kiáltottak. Rendeltem én a párizsiaktól, dehát a kommunikációs rések és az időhiányom miatt ki kellett találnom valami gyors alternatívát. Ekkor ránéztem a SF-i Angelic Pretty boltra, ahonnan már megfogadtam egyszer hogy nem fogok rendelni, mert a policy-jük tiltja, hogy kevesebb összeget írasson a csomagra a vevő, és még egy jó nagy számlát is bepakolnak a cuccok mellé, és felhívják a figyelmet otthonod vám költségeire. Jó mi.
"Sajnos" nagyon jó zoknik voltak. Lila, kék, menta, rózsaszín. Négy zoknit választottam ki, és egy lila csipkemandzsettát. A posta nagyon drága volt, ha még betettem pár cuccot, nem változott, de nem mertem nagyobb vámot bekockáztatni, így maradt a négy zokni +  a mandzsetta.
Jött a 6 napos izgulás. Vasárnap már itthon volt, és hétfőn, kedden a vámosoknál. Tegnap este láttam, hogy kijött a vámról. Sokmindenre gondoltam. És ma becsöngetett a postás.
Kérdem: Nem kell fizetni?? Aszongya: Nem! (kérdőn néz rám, én bárgyún vigyorgok)
Aláírás, személyi ig. számot megadom, borravaló oda, ajtó becsuk.
Kibontottam.
Rögtön szembetűnik, hogy a selyempapír szét van szakítva, hogy hozzájussanak a tartalomhoz. A képen a zoknik részemről érintetlenek, gondolom valami pici cucc után kutatva nyomkodták őket. Ezek mellett a számlát sem találták, ami a képen látható rózsaszín AP zacsiban volt szépen láthatatlanul becsomagolva. És hogy a véletleneket fokozzam, a doboz tetején a számlázó program rosszul adta össze az adatokat. Rajta volt, hogy 4 db zokni 29 dollár, és a végén összeadva is 29 dollár lett. Plusz a mandzsetta, így 60 dolláros csomagot kaptam. Akkora atom mákom volt, hogy ilyet soha többet nem csinálok. Igaz, hogy a zokni (harisnya) a loliták bugyija, de majd előrelátok legközelebb, és felkészülök hamarabb a zokni hiányra. Nagyon örülök, a zoknik tökéletesek, illenek a szoknyákhoz! ^^
 Vanilla chan:

7 megjegyzés:

  1. Ez a cica nagyon tündéri édes! =*.*= <3

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :D

    Vámuniót Amerikával és Japánnal! Minden hatalmat a loliknak! Mana for President!

    VálaszTörlés
  3. Megérte kockáztatni, de egyetértek: Vámuniót!!!!!!!
    A zoknik egyszerűen gyönyörűek! Mindegyik nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, Vanilla chan nagyon cuki, bár én nem vagyok a legmacskásabb, de egy zokni erejéig azért bevállaltam, és tényleg nagyon cuki!! ^^
    Nem tudom melyik reménytelenebb, a vámunió, vagy az hogy a franciák megtanuljanak angolul... :/

    VálaszTörlés
  5. Lehet nemrossz ötlet, csak úgy még drágább lenne, nem? :S

    VálaszTörlés
  6. húúú, nagyon szépek a zoknik :333
    és jó, hogy sikerült megúsznod a vámot is, ez a lolita-lucky^^

    VálaszTörlés