2011. február 10., csütörtök

Wishlist sokadik.0 verzió

Januárban osztottuk szoroztuk a várható bevételeket és kiadásokat. Előirányoztuk a kötelező megtakarítás mértékét és ütemét. Meghatároztam a hiányzó ruhadarabokat a gardróbomból, és ettől nem is szeretnék eltérni. Születésnapomra egy nagyon ritka szoknyát kértem, amit korábban már a sárgás posztomnál írt Nana, de akkor valahogy csak azt gondltam, hogy "áh, nekem olyanom sosem lehetne". Miután megtörtént az év tervezés, és végignéztem a gardróbomat, és tudom, hogy jön egy sárga cipő a clobbától, úgy döntöttem, hogy megpróbálok egy posztot feltenni EGL-re, amire nem vártam túl sok választ. Minden esetre beleírtam, hogy tegyék félre az elérhetőségemet, mert később is jó a szoknya (júniusban lesz a szülinapom). Sokáig nem írt senki. Végül írt egy olasz csaj, ami egy külön történet, de remélem júniusig meglesz a szoknya, ami 1. helyen áll a wishlistemben:
1. Milky Planet sárga szoknya
2. Milky Planet sárga mansi
A harmadik helyen egy fekete, printes JSK áll. Ezt az év második felében tervezem megvenni, lehet hogy csak karácsonyra. Minden esetre reménykedve figylem, idén milyen szép fekete JSK-t dobnak piacra.
3. Fekete JSK, ami OTT van
4. Zoknik, színesek 
 
Nagyon sok cipőm lesz, ha megjön a clobbás csomag, de szeretnék majd egy világos rózsaszín cipőt is, bár ez csak tényleg olyna álom szerű.
5. halvány rózsaszín teaparty

Igazából a gardróbomat teljesnek érzem. Ha mondjuk nem lesz sárga Milky Planet masnim, akkor sincsen gond, mert a szoknyán van egy lecsatolható masni, és én amúgy is megőrülök a "masnira csatolom a masnit és minden mást is" -ért. :) Egy éve még eléggé féltem ezektől a masniktól, aztán mostmár telepakolom még azokat is kitűzőkkel... ^^

3 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszik a sárga, de lehet, hogy nekem a neonpink verzió jobb lenne, mint a sárga. Legszívesebben mindkettő színben megvenném:) Én majd szeretnék menta teaparti cipőt. Majd egyszer:)

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom ezeket a "scalloped" aljú szoknyákat! És ez remekül nézne ki a lila parókáddal is.

    Megfertőztél AP-vel :D Újabban egy csomó darabjuk tetszik.

    VálaszTörlés