2011. március 19., szombat

AP csomag és szívás

Ma megérkezett a csomag, amire Sakurával úgy vártunk. Két rendelést is összegyűjtöttek, és egyben küldték el nekünk. Kicsit késve. Jó nagy doboz lett.
 Kaptam egy MILK katalógust. Nagyon drága márka ez a MILK annyit megtudtam.
 Adhattak volna nagyobb ajándékot is, de ez a táska is jól jött. Ichigonak fogom odaajándékozni, hátha ettől kicsit jobb kedve lesz. Ichigo, a két éves meetre ha mész eljuttatom neked! ^^
Az egész doboz tök jó, szuper, majdnem mindegiyk cucc leértékelt, és ami nem, abból kaptam kedvezményt, de az örömöm mégsem teljes, mondhatnám azt is hogy eddig nem tudtam örülni ennek a sok cuccnak. Ugyanis Sakura menta cipője nem M-es. A párizsiak azóta sem válaszoltak, egész délután idegeskedtem, de azóta beszéltem Sakurával és valamennyire nyugodtabb vagyok. Az tuti hogy szerzek M-es menta teapartyt, bármi áron. Egyelőre reménykedek a válaszban... :(
 Cukiságok:
 Tomi kihasználja a dobozt...

9 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nyugodtabb vagy, persze engem is bánt a dolog, de remélem, majd megoldódik. Kíváncsi leszek, mit válaszolnak majd. Tényleg nem értem, hogy lehettek ennyire figyelmetlenek. És örülj a cuccoknak, mert gyönyörűek!!!

    VálaszTörlés
  2. Az a táska nagyon cuki és és Fantastic Dolly-s... *_* Köszönöm szépen! *_* Elvileg megyek a két éves talira. :) Különben nagyon szép dolgokat rendeltél. ^^ Az a rózsaszín pulcsi? S a lila táska is csodaszép! ^^ Szegény Sakura. :( Hányast küldtek M-es helyett? :S

    VálaszTörlés
  3. Annyi szép dolog érkezett a gardróbodba mostanában! Ha lesz egy kis időd, nem csinálsz majd egy új gardróbos bejegyzést?

    VálaszTörlés
  4. Sakura: remélem hétfőn már válaszolnak... :3 Ha meglesz a cipőd fogok örülni.
    Ichigo: A rózsaszín garbó. Nagyot, L-eset. Remélem azóta jobban vagy... :3
    Sugi: Ha lehet, akkor Ichigo táskáját elviszed majd a meetre? A WE-ben azt is odaadom akkor neked. Igen, szeretnék gardrób posztot, de előtte még csinálok egy nagy DS-t EGL-en... ^^ Te is csinálhatnál lassan.. :D

    VálaszTörlés
  5. Miket akarsz eladni? A zoknikat tudom, amire írtad, hogy azért vetted :)
    Remélem megoldódik a cipős probléma, olyan gyönyörű~

    VálaszTörlés
  6. Persze, elviszem :) Már gondolkodom rajta, de lehet, hogy még megvárom a ballagást, mert akkor is szeretnék még rendelni, és akkor utána.
    Engem is érdekelne, hogy miket akarsz eladni, majd linket kérhetek hozzá?

    VálaszTörlés
  7. http://community.livejournal.com/egl_comm_sales/14270415.html
    Köszi Sugi!! ^^
    Ely: Igen, valóban gyönyörű de egyelőre hányingerem van az idegességtől, nem hiszem el hogy elbszták!! :P

    VálaszTörlés
  8. Valahogy mindig leakadok azon apróságokon, hogy Tomika mennyire rettentően cuki :DDD

    Viszont most hogy megkaptam végre a kis kalapkámat, iszonyatosan égető érzés támadt fel bennem az iránt, hogy kell egy ilyen szalmakosártáskaféleség XDDDDD <3

    VálaszTörlés
  9. Köszi Loo. ^^ Tomi csak egy átlagos fintorgós kisgyerek, de az enyém, úgyhogy én is cukinak látom.
    Amikor tavaly Nekohime vett egy BTSSB kosarat, már akkor nagyon tetszett, és ezzel azóta szemezek, amióta posztolta a párizsi bolt, és úgy örültem hogy leértékelték!! ^^ Naggyon hasznos és cuki és tökéletes tavaszi nyári táska!

    VálaszTörlés