2011. március 22., kedd

Clobba és JanetStore csoportos rendelés

Nem tudom kinek hogy jön össze a pénze, de a JanetStore-os rendelést április 4-én, hétfőn nyitom meg, és a reakcióidőtökön múlik hogy hány napig várok. Nem tudok mindenkit egyessével megkérdezni, de úgy terveztem, hogy április 6-án megrendelem, ha két nap nem elég valakinek, akkor csütörtökön.
Clobbáról pedig küldjetek emailt linkkel együtt kérlek. Mivel sokan varratni akarnak, ennek az ideje kb mire ide is ér, 1-1,5 hónap. (Van rosszabb eset is, (4 hónap?) de az szerencsére nem velem esett meg, így arra nem akarok számítani..) Ezt leghamarabb április 1-én tudom kifizetni, írjatok, ki hogyan, mikor, hol!!
Puszi!!

7 megjegyzés:

  1. Én majd szeretnék Clobba-ról egy olyan cukros cutsew-t, de még kitalálom milyen színűt. Ha hétfőig elküldöm az e-mailt Neked, az még jó? :S

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy öt hónap lesz belőle:(

    VálaszTörlés
  3. Sakura: Bszkiii!!! :P Cchan alsószoknyája megjött amúgy?
    Ichigo: két körben rendelek. Az elsőt jövő héten adom fel csütörtökön. A másodikat pedig előreláthatólag április 6 vagy 7-én. Attól függ, ki hogyan tud fizetni. Írj emailt linkkel ha eldöntötted! Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Hát az a baj hogy még mindig a vámon van. Szóval nem tudom, mi lesz. Már rég ki kellett volna hozniuk:(

    VálaszTörlés
  5. Clobbáról később is fogsz majd rendelni, Gigi?

    VálaszTörlés
  6. Hali ! Egy Clobba-s rendelésbe én is becsatlakoznék ha lehet.^^" Hol tudom ezt jelezni ?

    VálaszTörlés
  7. Én is mindenképpen becsatlakoznék a Clobbás rendelésbe, csak nem tudom az e-mail-ed... :( Az alsószokim meg már Magyarországon van, óje :D.

    VálaszTörlés