2011. március 17., csütörtök

Egy pici túlélő csomag

Ennek a csomagnak története van, és értéke. Egy nappal a földrengés előtt adta fel a shopping service. A tokiói reptéren érte a rengés, ahol emiatt csak két napig állt (hihetetlen japán munkamorálnak köszönhetően!), tegnap pedig már meg is érkezett a kis csomag. Amikor kibontottam éreztem a kis túlélők rettegését. Minden tökéletesen ép, hála a gondos csomagolásnak. Köszönöm szépen, és Gambatte Japán!!
 A rózsaszín karkötőt Nekohime választotta, én pedig a sárgát. A cukrokat elfeleztük, sajnos csak az egyik pólót nyertem meg, de lesek még ebből, mert baromira kénylemes! ^^ A zoknikat eladásra vettem, nagyon kíváncsi vagyok, el tudom-e adni őket EGL-en. A csuklómandzsetta a hiányzó szín a mandzsettáim közül. <3 Arigatou!!

1 megjegyzés:

  1. Jól látom hogy az Cherry Berry zokni? *____* Nekem is kell majd egyszer olyan *______* Lehetőleg a szoknyával együtt xD
    Amúgy a póló is nagyon édes ^^

    VálaszTörlés