2011. április 21., csütörtök

Húsvéti minimeet

Már jó régen nem írtam, át is ugrok pár témát, amiről szerencsére Nekohime írt  már(iskolás divatbemutató). A szombati meetről vannak jó képek, nagyon jó volt, hogy ilyen sokan együtt voltunk, majdnem minenki ott volt, akivel két éve megismerkedtünk. Arról ha visszajöttem szerintem még írok, de mivel most a mai képeket töltöm fel, így ezek a képek vannak kéznél. ^^
Otthon vártam a lányokat, közben kicsit bohóckodtam...
 Cocoval és Tsubakival:
Aztán megérkezett Nekohime majd később Mercyyke, Yume, Lia és Mitsu:
 Tudom hogy csak én vagyok oda a "bújjatok a hónom alá" képekért, de olyan cuki...^^
 Cipellők:
Aztán az Alleeba mentünk enni, majd Yume elhagyott bennünket a Nana Kitade koncert kedvéért, de később Lyona és Egyszarvúcska csatlakozott hozzánk:
Nagyon fáradt voltam, de nagyon jól éreztem magam. Ezúton kívánok mindenkinek BOLDOG HÚSVÉTI ÜNNEPEKET ÉS SOK LOCSOLKODÓT!!!! Puszillak benneteket!!! <3

5 megjegyzés:

  1. Hát meglett a Sugary! Mondjuk tudtam:) Ha nekem is meglett az epres álomszoknyám, akkor is a Sugarynak is sikerülnie kellett.
    Csak most tűnt fel, hogy a Coco plüss ilyen hatalmas.

    VálaszTörlés
  2. Aw, annyira cukik voltatok tegnap!! ^_^
    Bocsika, legalább kétszer írtam, hogy jövök, de mindegyik kommentem megette a rendszer... :S

    VálaszTörlés
  3. hehehe, cukik lettek a képek :Đ
    Boldog nyuszikát mindenkinek~ ♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukik vagytok! ^^ Boldog Nyuszit! ^^ <3

    VálaszTörlés