2011. május 1., vasárnap

Áprilisi csomagok I. rész

Calo(z) blogjában olvastam az E.L.F. termékekről. Végül Esztinek annyira nem jöttek be a termékek, de én addigra már berendeltem a sminkcuccokat, és végülis a Mineral Glow-val én nem akarok nagyon csillogó hatást elérni, majd meglátjuk, hogy a loli sminkekhez hogy vállnak be a termékek. Majdnem minden 1,5 Fontba került, kivéve a kétvégű korrektor, a kétvégű szemöldök ceruza (3,5 Font), és a Mineral Glow (5 Font). Összességében nagyon olcsónak érzem a csomagot, és remélem a minőségük is rendben lesz.
Az alsó sorban minden 1,5 Fontba került, felül a 3 drágább cucc.
 Két színű korrektort vettem, két különböző fajtából, hogy jobban tudjam tesztelni őket. Mindegyik terméknek finom illata van, végre van körömágy tologatóm is, erre már sok-sok éve vágyom... Listában a termékek:
  • Gum Pink színű körömlakk
  • Körömágy visszatoló
  • Fehér szemceruza
  • Precious pink szemceruza
  • Barna műszempilla
  • Rózsás bézs korrektor
  • Mineral Glow (Shimmer)
  • Korrektor és Highlighter (Glow/Fair)
  • Szemöldök ceruza (Ash/Ivory)
 Fehér szemceruzát szerintem még nem használtam. Puha, zsíros állagú. Remélem tartós lesz.
 A barna műszempilla nagyon puha, remélem cuki lesz. A ragasztóját nem fogom használni, szívesen odaadom ingyen, akinek kell. ^^

3 megjegyzés:

  1. Én kérhetném a szempilla ragasztót? Még sosem használtam műszempillát, de szeretném kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki szine van annak a körömlakknak ^^ Úgy szeretem ahogy sminkelsz, annyira szépek ^^

    VálaszTörlés
  3. Sugi: Akkor ezt is viszem a WE-be!
    Lulu: Bármikor!!! ^^ Most hogy vannak újabb és újabb cuccaim, szívesen kipróbálom bátor jelentkezőkön!! Hehehe!!!! ^^

    VálaszTörlés