2011. május 1., vasárnap

Áprilisi csomagok II. rész

Tegnap este írtam a kontaktlencséseknek, és ma válaszoltak. 23-án feladták a csomagot, így jövő héten már meg kell érkeznie! ^^ Jupíííí! A Hotaru nevű kontaktlencse már bevállt, ezért én 3 másik animáló kontaklencsét vettem.
Tegnap este kaptam még egy levelet a cosplaywigtől. Március 1-én fizettem ki a parókákat, csúsztak a készítők, és este az is kiderült, hogy a blended krém-lila helyett krém-rózsaszín parókát készítettek. Nagyon nem voltam boldog, de legalább kaptam vissza pénzt, és elvileg jövő héten meg is érkeznek ha minden jól megy. Íme a parókáim:
 Copfokkal:
 Lila-Rózsi: Ez legalább olyan színű amilyet szerettem volna... ^^' Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek élőben.

4 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű lett a blended paróka rózsaszínben! <3 (Mindig is rózsaszín párti voltam :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyönyörűek ezek a parókák, kiváncsi vagyok, biztos nagyon cukin fognak állni ^^

    VálaszTörlés
  3. Atyaééég! *w* sZerintem csodálatos mind a kettő! ^^
    És egy pofátlan kérdésem is lenne.. :$ Ezek kb milyen árban voltak? Annyira szeretnék egy hasonló parókát. <3

    VálaszTörlés
  4. Sugi: Nagyon sokat vártam rájuk, remélem megérkeznek és élőben sem lesz csalódás. ^^
    Lulu: Én is naggyon kíváncsi vagyok már! ^^
    DR69: Ami a honlapon van, az az ár, plusz 10 dollár darabonként a speciális megrendeléseknél. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy 20 dollárt visszakaptam. Ezek a parókák a Miwako paróka copfjai és BOB stílusú alapok, igazából bármelyik alapot összekombinálhatod bármelyik stílussal és színekkel, ezért a plusz 10 dollárért. A minőségről később tudok infót adni. ^^

    VálaszTörlés