2011. május 1., vasárnap

Áprilisi csomagok III. rész

Még az utazás előtt találtam Mbokon egy sárga Milky Planet masnit, aminek a kikiáltási ára a fele volt az addig látott masni árának! Úgy döntöttem, hogy megpróbálom kikiáltási áron megvenni, és mire hazajöttem kiderült, hogy sikerült is. Nagyon örültem. A masni mellett két irányított Milky Planet zoknit is sikerült megnyernem (ugyanattól az eladótól, ami csökkenti a járulékos költségeket is), és egy nagyon rég áhított epres gyűrűt. Ezek mind olyan kiegészítők, amikre szükségem volt még. ^^
 Bevallom, ettől a zoknitól nagyon félek, de ha később szettként adom majd el a szoknyával, remélhetőleg többet fogok kapni értük... (kis számító vagyok tudom...)
 Ezt a fajta zoknit már többször meglicitáltam korábban, és soha nem sikerült megnyernem. Kíváncsian várom, hogy fog illeni a sárga cipőmhöz.
 És iggen, ha már nincsen málnás, akkor legalább epres, az is nagyon finom. Nyamm nyamm. Tudom hülyén hangzik, de az összes Angelic Pretty felirat közül ez a stílusú tetszik a legjobban, olyan kerek és cuki...^^

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon szépek, nekem nagyon bejön a rózsaszín zokni, és a sárga fagyis is nagyon tetszett. Ha minden igaz, nekem is összejön a közeljövőben egy-két cukorság (lehet, hogy nekem is lesz végre original AP zoknim). De MemoCake-et még nem sikerült találnom:(

    VálaszTörlés
  2. Szuper!!! Mbokon sok MC-et látok... A szoknyád is gyönyörű! Remélem nemsokára látlak is benne!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, a masnin meg annyira édes a fagyi! <3

    VálaszTörlés
  4. Nekem az epres gyűrű tetszik (nahát, ki hitte volna? :D)! ^^

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm:) Az epres szoknya tényleg nagyon jó fogás volt:) Most már csak túl kell élnem a következő három hetet (túlórák + vizsgák). De ha ránézek a Strawberry Millefeuillére, úgy érzem, ezért megéri küzdeni:)
    bár találnék rózsaszín vagy fehér MC-t, szoknya is jó lenne belőle. De a Milky planetről sem mondtam le ^_^

    VálaszTörlés