2011. május 16., hétfő

Bizony

Megtörtént. Csodálatos késeink egyike, aki a kedvencem, a recés bosszút állt. Répát vágtam. Kettévágta az ujjamat körmöstül. Bekötötttük. Elég gyorsan kiderült, hogy ezzel gond lesz. Hiszen kisgyerek mellett folyamatosan víz éri így vagy úgy. Vasárnap elmentem a gyógyszertárba, és kértem valamit, ami véd... Amikor megláttam ezt a csodát, úgy röhögtem, hogy nem bírtam abbahagyni, és azóta is, mikor mosolygós arcára nézek, nagyon vicces dolgok jutnak az eszembe. ^^ Bemutatom az ujjvédőmet:

5 megjegyzés:

  1. Amikor a kezemet műtötték akkor Hagridnak való, böszömnagy pamut óvszert húztak a két ujjamra, de ez még annál is cukibb XDDDDDD

    UI.: Jobbulást az ujjacskádnak!
    UI2.: Küldtem e-mailt a giveaway-el kapcsolatban még a múlt héten. Megkaptad?:)

    VálaszTörlés
  2. NortonGirl: Igen, igen, hétvégén vettünk konyhai mérleget, lemérem, kikeresem mennyi lesz, és írok.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon aranyos ujjvédőX3
    Viszont az ujjadnak jobbulást!
    És köszönöm a cuccokat =D

    VálaszTörlés