2011. május 2., hétfő

Egy lolita piperéje: Ecsetek

Ezt a témát már régen el akartam indítani. Első körben a sminkeléshez használt ecseteket, szivacsokat mutatom be. Nagyon szeretem a természetes szőröket, tudom lehet venni olcsóbb, szintetikus ecseteket is, amik közt van legalább ennyire jó is, de én mégis ezekhez vonzódom jobban. Számolgattam hány éve van meg, 5-6 éve használom a legrégebbi, legdrágább ecsetemet a mókusszőr pirosítót, ami azóta is tökéletes társam.
Jöjjenek a kis drágáim felsorolva:
  • Szivacsok: van kemény és puha szivacs, ezt az alapozó fajtájától függően váltogatom, mellette a púder puffni, amit a púderezés után is használok, áttapogatom az arcom, hogy egyenletes felületet kapjak;
  • Ecset tisztító folyadék: nagyon sokáig elég;
  • Balról az első ecsetem a 24-es számú púderecset;
  • 20-as pirosító ecset;
  • Kétoldalú szemöldök fésű;
  • Rúzsecset (na, ezt elég kevésszer használom, de ha más rúzsozza magát a rúzsoddal, akkor ez higiénikusabb megoldás);
  • Szempilla fésű;
  • Alapozó ecset folyékony alapozókhoz.
  • A következő 6 ecset mind a szemfestékekhez/csillámporokhoz használom, különböző hatások eléréséhez. Az első, Estée Lauder ecsetet még ajándékba kaptam jó rég, most azt fogom lecserélni egy profi ecsetre, de utazós sminkcsomagba ezt fogom pakolni a mérete miatt. Az utolsó két ecset is utazós méret, ezeket is direkt ilyen kicsiben vettem. ^^
Ezeket hosszú éveken át gyűjtögettem, érdekes hogy a munkahelyi sminkekhez más szemfesték ecseteket használtam mint most, ezért lett ilyen sok, de egy alap ecsetkészlethez azért nem kell ennyi szemfesték ecset...^^'

7 megjegyzés:

  1. Juj Kryolan meg Paris Berlin ecsetek*o* Én is ecset fanatik vagyok, éppen azt tervezem, hogy egyben elköltöm a ballagási pénzemet egy Sigma Make Me Blush kit rendelésre:) Milyen loli pipereposztokat tervezel még?:)

    VálaszTörlés
  2. NG: Szerintem az Ó utcában is szét nézhetsz, a sárga ecsetek (utazós kryolan) szerintem nagyon jó árban vannak, és jobb minőségűek, bár a sigmát nem ismerem. Sigmával kapcoslatban ajánlom Lolly blogját, én is olvasom, Ő most rendelt onnan. ^^
    Alapozó, púder, pirosító, mindent maim van. ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen elmennék én az Óutcába ha Budapesten laknék:)

    VálaszTörlés
  4. Én épp a múltkor vettem meg életem első ecsetét, egy pirosító ecsetet, az Essence-től. :) S olyan puha~ ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik hogy erröl is irsz, érdekelnek ezek a sminkelös dolgok meg h miket érdemes használni, bár nekem valahogy ez a sminkelés sosem jön össze nem vagyok elég ügyes:(

    VálaszTörlés
  6. Lulu nem tudom miről beszélsz, ma olyan szépen volt színesre kifestve a szemed, hogy mindig oda kellett néznem! :D

    VálaszTörlés
  7. NG: van webshopjuk is. ^^
    Ichigo: Úgy látom a loliták első ecsete a pirosító...^^
    Lulu: Nem hiszem hogy ügyesség kérdése, tudod nagyon szívesen kisminkellek ha van kedved hozzá, amúgy meg nagyon szép az arcod, a bőröd, igazából ahhoz kellene tehetség hogy elrontsd! ^^

    VálaszTörlés