2011. május 7., szombat

Egy lolita piperéje: Rúzs, szájfény

A legnagyobb gazdasági válságban sem csökken a kereslet a rúzs iránt. Ezt már szakközépiskolában megtanultam gazdaságtanon. Tanárnőnk mindig szépen ki volt sminkelve, szépen kihúzta a szemét, és mindig élénk színű rúzsokat használt, amik 45 percnyi folyamatos beszéd után is tökéletesen fedtek. Akkor még nem ismertem a púder illatát, volt egy korrektorom az Avontól, azt ennyi, de elhittem a tanárnőnek a rúzs erejéről szóló történetét a gazdasági válságban, és azt hiszem ez örökre belém is égett.
Kezdjük a felső sorral a szájra való finomságokat:
  • Carmex: ha száraz a szád, ha matt a rúzs. Hasznos, tökéletes.
  • MAC Girl<3Boy szájfény: egyetlen szájfényem, állítólag szájdúsító hatású, nem lettem Angelina Jolie tőle, de szeretem.
  • MAC Pure rose: (bal szélső) ez a legrégebbi rúzsom, bőven akkor vettem, mikor még dolgoztam. Nagyon természetes, de kellemes árnyalat. Sajnos limitált szériás volt, így elkezdtem keresni egy helyettesítő terméket.
  • MAC Milan mode: Vad önmagában, de halvány árnyalattal keverve nagyon jó segítség.
  • Kryolan LC002: Igazi sweet lolita rúzs.
  • MAC Playing Koi: Ezt találtam hétköznapokra a Pure rose helyett, kevésbé rózsaszínes, de ha matrózos kék-fehér ruhában vagyok, és bézsesre festem a szemem, akkor nagyon kellemes ez a rúzs. Meg amúgy is.
  • Chanel Rouge Coco Rose Cométe: óriási szerelem. Gyönyörű és tökéletes.
 Kezemre felraktam mind az 5 rúzst, remélem látszik valami belőlük (Yohjin nem sok minden látszik...):
Természetesen ez nagyon sok rúzs. Mikor dolgoztam, és csak magamat sminkeltem, csak az első rúzsom volt. Mióta mániákusan sminkelem a lolikat, azóta szaporodott fel a készlet. Egy rúzs elég, ha az tökéletes! ^^

1 megjegyzés:

  1. Már régóta keresek olyan rúzst ami egy kicsit nude effektet ad, nem hullítja el a szájat, és nem csillivilli, úgyhogy lehet benézek MACbe mostmár tényleg mert a Playing koi féle árnyalat tökre bejön :DDD

    VálaszTörlés