2011. május 4., szerda

Egy lolita piperéje: Tisztítók, krémek, szérumok

Ez nálam egy igen fontos téma. Mivel allergiás vagyok az összes olajos magra, amelyek majdnem minden ápolási termékben megtalálhatóak valamilyen formában, ezért minden vásárolt terméken végig kell bogarásznom a felhasznált anyagok listáját. Ami egyszer igazán bevállt, azt nagyon ritkán váltom le.
Az első krém az Avant Tout, amit sminkelés előtt használok, hogy a sminktől kevésbé károsodjon a bőröm. A MAC Prep+Prime termékei szemkörnyékre, T vonalra, arc problémás részeire használom. A Ren szérumot este használom, sajnos hozzá való éjszakai krémem nincs, de így is csodákat művel a bőrömmel reggelre. A clinique szérumot a nappali krém alá használom, éppúgy mint a mellette lévő Bodyshopot is, ami ugyanaz a fehérítő szérum, csak más gyártótól, és ki fog fogyni, és nem kapható már (így kerestem egy helyettesítő terméket). Az Annemarie Börlind krémet vegyes bőrre télen használtam, mostmár csak hetente kétszer nappali krémként (eléggé zsíros krém), és a Clinique krém, amit ajándékba kaptam, egész jól bevállt azt használom most nappali krémként.
 Megmutatom a tisztító termékeket is, amiket használok: Tigi sampon (4 fajta tigi sampont szoktam váltogatni, attól függően hogy milyen a hajam, és hogy éppen mi kapható az üzletben^^). Bodyshop melegedő arcpakolást imádom, de csak hetente egyszer használom. Shiseido Pureness arclemosó, ezt minden este használom. Nagyon szeretem.

2 megjegyzés:

  1. Mindig meglepődöm, mennyiféle krémet lehet használni az arcra O.o Amin viszont megakadt a szemem, az a "fehérítő szérum" volt. Milyen hatása van? (Elnézést a sok beszédért, csak most kezdtem el foglalkozni a bőrápolással, így minden információt megragadok^^")

    VálaszTörlés
  2. igen, ez engem is érdekel, hogy mi az a fehérítő szérum. Olyasmi, mint amit a japánok használnak?

    VálaszTörlés