2011. május 2., hétfő

Giveaway

Kommentben aki először ír, azé a cucc. Személyes átvétel ingyenes, postát nem állom. amúgy meg a szokásos. ^^
Artdeco szemfesték (barna, zöld) tartóval és aplikátorral, Nivea pattanás leszáírtó, Estée Lauder pirosító ecset, Börlind barackos színezett arckrém (zsíros állagú, enyhe fedésű!), Bodyshop új testápoló, alapozó minták + alapozó szivacs, EL arcradír minta, illatminták: EL pleasures (az első kettő balról), Lolita Lempika, Kate Moss, Missoni, Christina Aquilera.
 Sok-sok kitűző, az alső két Narutos kulcstartóban is kitűzők (Hamtarosok Miszáé, Pillangós Kishié, Pretty C. Ichigoé) vannak, és a mellette lévő 3 kitűző cserélhető. Két karkötő, almás nyaklánc, virágos hajcsat.
 Rotring tusba való tinta (soha nem sikerült tust vennem hozzá), fülbevalók.
 Avon pipere táska (kis hibája, hogy pici fehér pontok vannak rajta).
 2010 őszi és 2011 tavaszi katalógusok.

23 megjegyzés:

  1. Misza?! Ez mit jelent? :D
    Írd le amit szeretnél, és az lesz a tiéd! ^^

    VálaszTörlés
  2. csak első akartam lenni, szupergyors voltam xD lehet kérni mind a 2 Hamtaros kitűzőt? @.@ lesztek majd conon ugye? :3

    VálaszTörlés
  3. júj, azt hiszem lecsapnék a patileszárítóra, az LL és CA illatmintékra, a lepkés kitűzőre, illetve ha szabadna, a két katalógusra... *-* (hacsak be nem előznek, amíg ezt íromXD)

    VálaszTörlés
  4. Júúj, én a virágos hajcsattot szeretném és a Pretty Cure-s kitűzőt! *_*

    VálaszTörlés
  5. Illetve az almás nyakláncra is lecsapnék, ha lehet! ^^

    VálaszTörlés
  6. a piperetáskára is lecsapnék, ha lehet, jó lesz gyurmacucctartónak :3

    VálaszTörlés
  7. Én szeretnék akkor lecsapni a Bodyshoppos testápolóra, a szemhéjpúderekre és a Kate Moss-ra:) Ha enyémek lehetnek, akkor majd mailben keresni foglak és megbeszéljük hova küldjem a postaköltség árát:)

    VálaszTörlés
  8. huuuu,ha lehet szeretném az ecsetet,meg a szemhéjfestéket :D

    VálaszTörlés
  9. Akkor én pedig lemondanék a szemhéjfestékről, de szeretném a Kate Moss parfümöt, meg a testápolót:)

    VálaszTörlés
  10. bocsi ,írtam ,mikor elküldted XD de te voltál elöbb,szóval nem kell lemondanod XD

    VálaszTörlés
  11. NG: ami szabály az szabály. Te kérted először, Enshu pedig nyert egy Estée Lauder ecsetet, biztosan örülni fog neki. Mindegyik a tiéd, ide írj: agnese.farkas@gmail.com
    Enshu: szeretlek, tudod, tiéd az ecset, azt hiszem van egy sötétkék szemhéjfestékem, ammit fel tudok ajánlani, ha kell. ^^

    VálaszTörlés
  12. Oh köszönöm, szépen, holnap majd ha több lelkierőm lesz írni fogok neked miután hazatértem érettségiről, de most indulok az ágyikóba. Szép álmokat!^^

    VálaszTörlés
  13. köszi Gigi nagyon kedves vagy de nem kell felajánlanod amitől nem szeretnél megválni :D ez az ecset se semmi ám,és nagyon köszi mégegyszer ! <3

    VálaszTörlés
  14. Hm-hmm, ha már a pillés brossról lemaradtam, esetleg a kék csillagos fülit kérhetem? Úgy nézem arra még senki nem nyújtott be igénylést, ugye? :)

    VálaszTörlés
  15. Hello! Én pedig a bézs (barna) fülbevalót szeretném, ha még lehet :)

    VálaszTörlés
  16. Ha más nem vinné el őket, akkor kérhetem még a maradék illatmintákat (imádok minden "mintát"X3), EL arcradír mintát, meg az alapozómintákat szivacsostul? Illetve a piros mágneses karkötőt?
    Már ha nem pofátlanság a részemről ez a gyűjtögető életmód...^^"
    Lyona: én annyi mindent lestoppoltam, azt hiszem az a lepkés bross a Tiéd lehet, ha Gigi sem bánja ;)

    VálaszTörlés
  17. én lecsapnék arra a ,,come with me" feliratú kitűzőre, meg arra a kettőre, ami mellette van. ^^ Plusz, a kis ruhácskásra. (: Ezek olyan aranyosak / jól néznek ki. Mindjárt írok e-mail-t (hogy hová utaljam a postaköltséget)... még valami: lehet, hogy csak a jövő héten tudom utalni a postaköltséget, ugye, nem gond? Azért igyekszem még megoldani ezen a héten, csak még nagyon hónap eleje van. A postaköltség amúgy mennyi lenne pontosan? Hátha van ennyim valahol az egyik pénztárcámban a sok közül.

    VálaszTörlés
  18. *arra a kettőre ami mellette van: tőle balra, hogy picit érthetőbb legyek (bocsi, kicsit rosszul fogalmaztam az előbb)

    VálaszTörlés
  19. Enshu: A sötétkéktől is meg akarok válni, csak tartója nincsen. Így azt nem tettem fel, de mivel te amúgy is hordasz sötétkéket, így gondoltam neked adom. Csak valamibe majd bele kell tenni, vagy a hűtőre felrakod mert mágneses az alja. ^^
    Lyona, Sugi: Okés
    Kishi: Okés, van még az a fehér szív alakú bross, a fotón nem látszik jól, de azt is elteszem neked hátha tetszeni fog élőben. Az alja így fityeg. Jó?
    AvK: Szerintem 400 Ft-ot fogok kérni, és ha kevesebb lesz az ajánlott levél+boríték, akkor visszautalom a maradékot. Gondolom vidékre megy a posta. (?)

    VálaszTörlés
  20. Annyi még pont rejtőzködött a komódfiókban, úgyhogy akkor ezen a héten utalok. (:
    Igen, vidékre. ^^

    VálaszTörlés
  21. nagyon szépen köszönömX3 S elnézést, hogy így leamortizállak^^"

    VálaszTörlés