2011. május 3., kedd

Havi kérdőív (április)

Ugyancsak Lolly blogján olvastam ezt a kérdőívet, és gondoltam én is kitöltöm. ^^
Havi kedvenc arcápolási termék: Shiseido - Pureness foaming cleansing fluid (ezt áprilisban vettem, Nekohime segítségével, és valóban nagyon jó termék, azt hiszem ez az eddigi legjobb arclemosóm)
Havi kedvenc testápolási termék: Neutrogena - hand cream (testápolót nem használok, mert kb. mindre allergiás vagyok, de a kezem szárad)
Havi kedvenc illat: Chanel - Coco Mademoiselle (El fog fogyniii!!! :(( )
Havi kedvenc szemhéjpúder: MAC - Cutie eye shadow*4
Havi kedvenc szájfény/rúzs: Kryolan LC002
Havi kedvenc szempillaspirál: Exceptionnel de chanel 40 (burgundi színű)
Havi kedvenc arcpirosító: MAC - Sakura mineralize blush
Havi kedvenc ecset: Paris Berlin 20 (pirosító)
Havi kedvenc lolita ruhadarab: Angelic Pretty cupcake-es fekete bugyogó
Havi kedvenc zene: Adele - Rolling in the deep
Havi kedvenc film: Thor
Havi kedvenc könyv: BK: A hitelezés folyamata
Havi kedvenc kaja: Csúsztatott palacsinta
Havi legnagyobb csalódás: Az hogy az AP bolt nem válaszol szinte soha, na az állandóan fenntartja a csalódási szintemet. ^^
 Akinek kedve van, töltse ki, itt vannak a kérdések:
Havi kedvenc arcápolási termék:
Havi kedvenc testápolási termék:
Havi kedvenc illat: 
Havi kedvenc szemhéjpúder:
Havi kedvenc szájfény/rúzs:
Havi kedvenc szempillaspirál:
Havi kedvenc arcpirosító:
Havi kedvenc ecset:
Havi kedvenc ruhadarab:
Havi kedvenc zene:
Havi kedvenc film:
Havi kedvenc könyv:
Havi kedvenc kaja: 
Havi legnagyobb csalódás:

1 megjegyzés: