2011. május 20., péntek

Ikonok

Nagyon sok képanyagom van, sok mindent kéne folytatnom (blogolásban), de most döbbentem rá valamire, ami nem hagy nyugodni. Mi ugye július 2-6-ig Párizsban leszünk. Írta korábban Dom, hogy lesz valami teapartyjuk, de abba nem gondoltam bele, hogy lesznek más vendégek is. Olyan emberek, akik már önmagukban is óriási durranások, nemhogy még együtt teázzunk velük, és együtt fotózkodjunk velük, és egy divatbemutatót is együtt nézzünk végig. Maki és Asuka. Melyik lolita ne tudná kik Ők... Kicsit kétségbe vagyok esve, tiszta ideg vagyok, írok egy levelet, hogy akkor mi ketten is meg vagyunk hívva, ahogyan korábban írta... lehet hogy személyesen fogunk velük találkozni? Lehetséges ez?

3 megjegyzés:

  1. Szurkolok nektek! Pompás lenne velük találkozni.

    VálaszTörlés
  2. Két olyan elkötelezett vásárló mint te és Nekohime meg is érdemlitek ;3

    VálaszTörlés
  3. Én is szurkolok nektek! Aztán a képeket velünk is megosztani! :)

    VálaszTörlés