2011. május 2., hétfő

A kék dongó esete

Egyik nap ültünk a hintaszékben és beszélgettünk anyával. Tomi sétálgatott a kertben, paskolta a virágokat, a kerítést, a kaput, és néha ránk nézett hogy mi jól hintázunk-e. Sütött a nap, csend volt. Egyszer csak valami furcsa és hangos kapargászó hangra lettem figyelmes. Kérdeztem anyát, hogy ez milyen hang, felkeltünk keresni. A kert hátsó részéből jött, egészen messze kellett mennünk, hogy megtaláljuk a hang forrását. A málna bokrok mögött álló szőlőtartó oszlop felső részénél egy kék szárnyú óriási dongó vájta az oszlopot. A potrohájánál meg lökte ki a forgácsot. Készítettem róla filmet is, ha jöttök megmutatom, nagyon nagy élmény volt, és a felvétel is egész jó lett. ^^
 Másnap lefotóztam az üres lyukat. Azt gondoltuk, hogy  nem volt elégedett vele, mert napokig felé sem nézett, de az utolsó napon, amikor jöttünk haza ránéztem a lyukra, és friss forgács volt benne, tehát tovább ásta...

3 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit, ilyet se lát az ember minden nap :)

    VálaszTörlés
  2. A hangja még durvább. ^o^ Amikor megláttam rögtön az jutott eszembe, hogy "Te jó ég, ez Moitiében van!". Sajnos akkor ezt senkivel nem tudtam megosztani... :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos, olyan szép a színe! <3 És az a lyuk nem semmi...

    VálaszTörlés