2011. május 2., hétfő

Rouge bunny rouge

Lolly blogjában olvastam először erről a márkáról. A magyarországi értékesítő így ír róla:
 " A törékeny Rouge hercegnő visszatérő álmaiban sokszor megfordul a rabul ejtő, ugyanakkor kiszámíthatatlan Elvarázsolt Kertben, ahová annak idején a pajkos vörös nyuszi vezette el. Visszatérve az álomvilágból saját palotájába, a hercegnő legtehetségesebb művészeinek és mesterembereinek azt a feladatot adta, hogy alkossák újra számára a varázslatos szépség eme birodalmát.... ... A Rouge Bunny Rouge a viktoriánus kor és az orosz cári arisztokrácia eklektikus elegye, mintha a tündérmesékből lépett volna elő. A rejtélyes Elvarázsolt Kertbe csábítja a vevőket: fellebbenti a fátylat, amely valóságot elválasztja a képzelettől, és bepillantást enged az örök varázslat világába. Romantikáról és csábításról suttog, miközben a veszély is ott leselkedik a Kert árnyas részein…"
A 7 éves évfordulónkra és anyák napjára ma kaptam egy ecsetet és egy szemhéjpúdert. A 011-es ecsetet a korábban posztolt Estée Lauder ecset helyett vettem, a szemhéjpúder pedig a Tűzfarkú nektármadár nevet viseli. Gyönyörű barackos-rózsaszínes árnyalat, már régen kerestem ezt a színt.
 A tavasz alkalmából kerestem egy bőrmegújító szérumot, ami jóval olcsóbbra sikeredett, mint az elmúlt években tavaszonként használt Estée Lauder szérum, és remélhetőleg lesz annyira hatékony. A Ren termékekről egyébként csak jókat hallottam.
 Sajnos a fények már nem voltak jók, mire megkaptam a csomagom, de megpróbáltam lefotózni ezt a szép színt. Ezt munkába is simán feltehetem majd.^^~<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése