2011. június 15., szerda

Dilemma

A JJ szoknya csere végül úgy fog sikerülni, hogy eladom a lila szoknyámat, és vettem egy mentát helyette. A lány, aki megveszi a JJ szoknyámat árul egy kék Milky Planet OP-t. Egészen jó áron adja, és jó árat fizet a szoknyámért, viszont: A Sugary OP-t részben azért adtam el, mert rövidnek éreztem, és részben azért mert úgy éreztem hogy rohadt széles a hátam benne. A Milky Planet Op-nak egy kicsit nagyobb a mellbősége, és bár a sugaryban sem éreztem rosszul magam, nem vágott be vagy ilyesmi, de  félek, hogy még így is tehénnek néznék ki ebben az OP-ban is... Illetve hogy ez is rövid lenne. Ugyanakkor a MP csipkéje a leghosszabb csipke, amit eddig láttam. 2-3 cm-rel is hosszabb mint a többi szoknyám, ugyanakkor Hellolace-en ugyanannyinak (46 cm szoknya) írják. Egy szoknyát szerettem volna eredetileg, de ez akkora véletlen, hogy pont neki van egy kék OP-ja, hogy elbizonytalanodtam. Mit tegyek?

4 megjegyzés:

  1. Ó, a kedvenc furakék! Én támogatnálak benne, hiszen nekem amúgyis a Sugarys koordid volt a kedvencem, tetszett rajtad az OP, de persze más, ha nem érzed benne magad olyan jól :S

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egy próbát megér, főleg, ha jó áron van:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik ez a kék. :) Amúgy nekem is a Sugary-s koordid volt a kedvencem, annyira aranyos voltál benne. :) Szerintem egy próbát mindenképpen megér. :)

    VálaszTörlés