2011. június 15., szerda

Egy lolita mindig 16...

Ezt ma tudtam meg Nekohimétől. ^^ Azért fárasztó dolog mindig 16-nak lenni, így néha szinte felfrissülés tudatos anyának, feleségnek, felnőtt embernek lenni. Sajnos a Costában nem csináltam képeket, csak miután felmentünk, úgyhogy nincs mindenki a fotón, de köszönöm szépen mindenkinek aki megtisztelt jelenlétével, nagyon jól éreztem magam! Rájöttem időközben hogy masni fétisem van...
 Két kakamaka:
 Ez annyira CUKIII!!!
 Nézd Sakura, tudsz mosolyogni!!!!
 Biztonságiőr féle kép:
ÓRIÁSI HÍREM VAN!!! DÉLELŐTT LÁTTAM A COSTÁBAN MACARONT SOKFÉLÉK ÉS NAGYOK!!!!

3 megjegyzés:

  1. Wááá, macaroon! *-* Nagyon csini voltál! ^^ Kár, hogy nem tudtam elmenni. T_T

    VálaszTörlés
  2. Ichigo: ha megkóstolod a costás macaront, akkor kérek beszámolót milyen volt!!!

    VálaszTörlés
  3. Tizenhat? Igazad van! Én huszonnégynek szoktam gondolni magam, de a tizenhat (suli nélkül) még jobb. :D

    VálaszTörlés