2011. június 17., péntek

Epresen cuki majdnem málnák

Ha nincs málnás ékszer, akkor jó az epres is. Szeretem az epret, persze ha lenne bárkinek málnás ékszere, akkor azonnal lecsapnék a teljes kollekcióra, az tutifix. Mivel nincs seholse málna, csak a zöldségesnél, és azt is megeszem, így az epres ékszerekre koncentrálok. Ma este átment a vámon a csomagunk, így még egy kicsit mutogatok, mim lesz (ha megjön a csomag és benne lesz..). Az epres gyűrűmhöz licitáltam egy szettet, amiben egy nyaklánc és egy hajpánt van. Sajnos az AP hajpántok híresen törnek (Noncsikának egy vadonatúj 2011-es kiadású masnis AP hajpántja tört el), de ez elvileg tökéletes állapotban van. A nyakláncot a minap láttam azt hiszem Lunie egyik koordinációjában, és elég nagy rajta az eper. Remélem nem fog bugyután kinézni.


Ezek után már csak karkötőt kell beszereznem, két félét láttam, igazából mindegy melyik lesz, csak ne legyen baromi drága.....
Holnap költözünk véglegesen. Nem tudom, hogy a hétvégén tudok-e jelentkezni, akinek nem írtam emailt kérem várjon türelemmel, jövő héten behozom a lemaradásaimat ígérem!

2 megjegyzés:

  1. Azóta láttam élőben. ^^
    Nagyon cuki, szerintem nem bugyuta a nagyobb mérete ellenére sem. ^^

    VálaszTörlés
  2. Tók jól néz ki! Nem baj, ha kicsit nagyobb a megszokottnál. Szeretem az epreket, de tényleg elővehetnének más gyümölcsöket is. Mondjuk barackot vagy narancsot:) Meg málnát:)

    VálaszTörlés