2011. június 10., péntek

Fél szemmel

Próbálom behozni az elmúlt hónapok (néha éveknek érzem) lemaradásait, szerdán lediplomáztam, de az volt a furcsa, hogy a feszültség még mindig bennem volt. Tegnap este elmentünk "bulizni", ami vicces is volt, meg furcsa is, de összességében nagyon jól éreztem magam. (remélem Anna azóta ismeri Adele-t...^^) Ma már úgy éreztem kezdek felzárkózni, írtam pár emailt, amiket már régebben meg kellett volna írni, de még sok-sok jelentkezéssel el vagyok maradva. Talán két értelmes dolgot csináltam a tanulás mellett, az egyik az Mbokozás volt, amiről Sakura már írt. Most azon kell izgulni, hogy a cuccok megjöjjenek Június végéig.  Nagyon jó deal-eket csináltunk, sokszor izgultunk, sokszor sikerrel jártunk, de volt, hogy felüllicitáltak bennünket az utolsó két percben. Rengeteg helyre akartam kommentelni, de az explorerem megőrült, a firefoxunk nem engedni, és időm sem volt kitalálni hogyan oldhatnám meg a problémát. A másik dolog egy nagyobb szabású esemény. Ugyanis nem is tudom hogyan, de találtunk egy jóval nagyobb, gyönyörű albérletet. Tényleg csodaszép, saját kerttel, aranyos szomszédokkal, és a környéken maradunk mégis. Még nem vettük át a lakást, de ma is voltunk ott, hogy Tomi megszokja, és ne legyen pánikolás a költözéskor. Valószínűleg jövő hét végén költözünk, és addig minden nap el fogunk sétálni oda, és megnézegetjük a lakást. Képeket is fogok mutatni. A konyhám isteni, Tomi szobája nagyobb mint a mostani két szobánk együtt véve, és még sorolhatnám. A szomszéd cica neve Gombóc, Tomival nagy haverok.
Ma voltunk a Camponában, előtte Tomi nagy szobájába néztünk bútorokat. A camponában volt egy rossmann, és egy kreatív hobby bolt. A rossmannban vettem essence meg catrice cuccokat, a kreatív hobbyban meg megvettem az albumot, amibe remélem minél többen rajzoltok. A/5-ös méretben. Lehet egy lapra több embernek is rajzolnia. Mi Nekohimével pl. összedolgozunk egyre. ^^
 Az album:
 Így vannak a lapok...

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!
    Én is remélem, hogy megjönnek a cuccok minél hamarabb, már nagyon várom a Memorial Cake-et.
    Közben meg volt a nagy Poppin Girlözés Ichigóval, majd írok róla, amint elküldi a képeket. Cukortúladagolást kaptunk, de nagyon jó volt ^_^

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a diplomához, és az új albérletehz! Már várom, hogy láthassam az új darabokat!

    Am google fiókkal nekem sem enged kommentelni, csak a livejournal-ös hozzáféréssel tudok.

    VálaszTörlés
  3. Gratula a diplomához is, meg az új albérlethez is! ^^

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok.
    Remélem jó volt a bulitok!
    Én közben sikeresen konzultáltam a francia igazgatókkal.

    Ezek szerint fekvő A5ös, ugye? Mondjuk persze lehet forgatni :)

    VálaszTörlés