2011. június 15., szerda

Helyzetjelentés kakafalváról és kert

Fél kettő. Úgy érzem meghalok, pedig már megittam egy liter vizet kb. Reggel 9kor keltünk. Gyorsan elkészültünk, aztán már rohantunk is a sparba. Vettem tízórait és ebédet tominak, magamnak kávét, ezen kívül felmosószettet, tisztítószert, rongyokat. Mint a villám úgy suhantunk az albérletbe, ahol felmostam mindenhol legalább egyszer, törölgettem és törölgettem, és takarítottam amíg az agyam bírta (és az idő engedte). Tomi szobájába kipakoltam egy doboznyi cuccot, a hálószobánkba három doboznyit, és a Tomi szobájába kiragasztottam a falmatricáit. Nagyon örült neki, hogy végre van olyan, amit elérhet és kapargathat. Szuper. Le is fényképeztem gyorsban a falát. Ez a varázslatos erdő. Csak hogy tudjátok. ^^
Sikerült két felmosás közt kimennünk a kertbe is, és bár a Tomi szinte rögtön visszament rosszalkodni de tudtam pár képet készíteni. Próbáltam így forogni... :P






 Természetesen még rengeteg dolog van a kerttel, a lépcső korlátot is szeretném rendberakni, de ha kész lesz gyönyörű lesz... :D
 Tomi rossz:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a kert! Olyan misztikusnak tűnik a képek alapján:)

    VálaszTörlés
  2. Istenem de jó a fala! Ha nekem ilyenem lehetett volna annakidején :D

    VálaszTörlés
  3. hehe^^' amúgy megjött a végszámla, ki is fizettem, jövő héten elszámolós emailt is tudok majd írni nektek, ha terhelődött a píz, és remélem jövő héten a csomag is beérkezik!! ^^~<3

    VálaszTörlés
  4. Ely: hát igen, ezért dolgozik az ember, hogy a gyerekének még jobb legyen, mint neki volt annakidején... Míg felraktak kb. ötször végigmeséltem, hogy mi történik éppen az erdőben, és éppen ki az új lakó (akit éppen ragasztottam), és mit szólnak hozzá a többiek...nagyon fárasztó volt...

    VálaszTörlés
  5. Wow, nagyon szép minden! *_* S Tominak de jóóó, én is akarok olyan falat... T_T

    VálaszTörlés
  6. A varázslatos erdőbe külön beleszerettem. *,*

    VálaszTörlés
  7. Köszi, köszi!! A varázslatos erdő nem akármilyen hely ám... :D

    VálaszTörlés