2011. június 22., szerda

Júliusi Janet Store Csoportos rendelés felhívás

Sziasztok!
Július 11-i héten tervezek egy Janet store csoportos rendelést.
A rendelés menete a következő:
  1.  Kiírom hogy most lehet írni emailt, és meddig fogadom a kéréseket. (11-én kíírom, és 13-ig fogadom pl.)
  2. Megírod, hogy mit szeretnél.
  3. Én visszajelzem, hogy mit sikerült ebből megvennem (lehet hogy az utolsó pillanatban elfogy, amiből csak 1 db van kiírva). 
  4. Lesz lehetőség még egy utolsó körben plusz dolgokat kérni, ezután lezárom a rendelést. 
  5. Kifizetem a rendelést. (13-án este)
  6. Eltelik 2-3 munkanap, terhelődik a számlámon a pénz, megírom az össznépi emailt, hogy  kinek mennyi a része.
  7. Az utalásokat ezután kérem teljesíteni 3 munkanapon belül, az emailben megírt bankszámlára. (befizetés is jó nekem)
  8. Aki vidékre kéri a mindenkori ajánlott postai költségekkel számoljon!
Remélem így mindenkinek megfelel, ha rendelsz elfogadod ezeket a feltételeket, és nem nyavalyogsz, ha valami nem tetszik, de itt le van írva, és mégsem olvastad el...

6 megjegyzés:

  1. Júj, lehet, hogy én is, körülnézek mik vannak. :)

    VálaszTörlés
  2. Óóóóóó :) Remélem van még abból a csokis levélpapírból, amit anno néztem! :D

    VálaszTörlés
  3. Gigi bekeményít, igennn! :D
    Szup, amúgy is kell szeptemberre egy csomó mappa meg miegymás ^^

    VálaszTörlés
  4. beszállhatok esetleg énis? @.@

    VálaszTörlés
  5. úú szerintem én is fogok rendelni~ * 3*

    VálaszTörlés