2011. június 27., hétfő

Kicsikacsa története

Történt tegnap, hogy elkezdtük a nagy kert átalakítás projektet. Miután realizáltam, hogy egy profi csapat elkérhet 100.000 ft-ot is egy kerttért, amiben nem is cserélik úgy ki a földet, ahogyan azt én elgondoltam, úgy döntöttünk, hogy kis kezeinket, és pár könyvet választunk, és lesz ami lesz.
Vasárnap be is programoztuk az első ugorjunk neki munkafázist. Tomi az autóban rosszalkodott, vagy a kertben rohangált, Apa metszette a fát, és annak lelógó ágait, Anya írtotta a bokrokat, hordta az ágakat, tépte a borostyánt. Volt a borostyán alatt minden. Heinekenes üveg, becsomagolt állati kaki, cigisdoboz tartozékai, cukorkás papír, karácsonyfadísz. Láttam a sarokban egy pepsis üveg fóliát, azt elég későn sikerült kivennem. Addigra a fiúk már bennt vacsoráztak. Döbbenten vettem észre hogy nem egy fóliát találtam, hanem egy pénztárcát. Beviszem, ámulunk ás bámulunk, vettem egy nagy levegőt, és kibontottam. Volt benne minden. Bankkártya, személyi igazolvány, taj kártya, adó kártya, bevásárló kártya, bérlet. Minden. Találtam egy kis micimackós könyvet, és a második lapon volt egy név, ami olyan volt, mint az enyém, azt felhívtam, és elmondtam hogy megtaláltam a pénztárcát, és kérem a hölgy telefonszámát, hogy visszaadjam neki. Végül elértem a hölgyet is, aki kérte hogy vigyem el az anyukájának. Elvittem, és az anyukája adta ezt a kicsikacsát hálából. Közben a hölgy is eljött ide ma, és hozott Tominak egy labdát és egy miss röfit. Szerencséje volt, mert 23-án lopták ki a pénztárcáját, és én 26-án találtam meg a kertben. Ha halasztom a borostyán felszaggatást, akkor talán soha nem kerül elő a pénztárcája és az összes fontos irata. Durva nem?

2 megjegyzés:

  1. De durva, tényleg. És kiderült, hogy ki lopta el, vagy hogy hogyan került a borostyán alá a holmija? És csak a pénz tűnt el belőle végülis?

    VálaszTörlés
  2. Nem, csak az, hogy a villamos megállóban lophatták ki a táskájából, és nem volt benne szerencsére pénz. De a bankkártyát le kellett tiltani, személyit csináltatott újat... az is sok plusz kiadás.

    VálaszTörlés