2011. június 14., kedd

Otthonunk nagyon gyors képekben

Sajnos Tomi elég nyűgös volt, így a képeket gyorsan készítettem, és a kertet sem tudtam lefotózni. De gyorsban pár jó szar kép, de mégis kép:
Előszobánál van egy ilyen holt rész. Jó sok szekrényke fér el itt, és tükör. Majd. Most egyelőre üres.
 Tomi szobája, és egy Tomi, tök üres, és jó nagy:
 Konyha, pulttal:
 Konyha mosogatógéppel: SZUPER!!!
 Nappaliból itt megyünk ki a loggiába, és onnan a saját zárt kertbe:
 Cifra polc a nappaliban, itt lesznek a kis gyüjtemény babáim, és mindenféle szépségek:
 Hálószoba ablakkal:
 Hálószoba az ablakból (itt látszik a gardrób, és a fürdőszoba):
 Gardrób:
 Fürdőszoba:
 Tusolóval:
 Ide valami nagyon szép képcsoportot teszek majd:
Remélem tetszett a lakásunk, már 5 dobozunk van odaát, és tiszta izgalom, és kupi az életünk, no meg feszkó, de remélem vasárnap már azt tudom mondani, hogy az első esténk szuperül telt odaát... ^^

9 megjegyzés:

  1. Woooow, csodaszép, és milyen fantasztikusan tágas!! :)
    Szuper kis lakás lesz belőle! ;)

    VálaszTörlés
  2. De klassz :3
    és a parketta valami álomszép^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű a konyha és milyen nagy... mi meg itthon alig férünk el a kicsi konyhában, a hűtő nálunk pl. a folyosón van, meg a mikró is. A fürdőszoba is tök jól néz ki. A kertre még kíváncsi vagyok, az milyen :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a lakás, gratulálok hozzá~ :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép! :)
    akkor a szállítást megoldjátok...? csak mert facebookon írtam és nem válaszoltál.megkaptad?

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok!! Igen, nagyon nagy, és vicces, hogy kezdésnek lesz egy-két bútor ezekben a nagy terekben... Lehet a szobákban áriázni, amíg a szomszédok fel nem jelentenek...
    Enshu: Írtam neked megint fb-on, remélem most megkapod, én meg már kezdtem izgulni, hogy miért nem írsz... :3

    VálaszTörlés
  7. Awww szuper lakás, a konyha meg a fürdőszoba egy álom *__*

    VálaszTörlés
  8. Köszi Lulu, igen, én is először a konyhába szerettem bele, és a fürdőszobát tök könnyű takarítani. Ez nem egy utolsó szempont 107 négyzetméternél... :Đ

    VálaszTörlés