2011. június 22., szerda

Párizsi koordi ötletelés

Tegnap este összeraktam félig hogy melyik napon miben mennék Párizsba. Bátran kritizáljatok, írjátok meg az őszinte véleményeteket!
1. Utazás napja: ez kb. fix, visszafelé is ebben a szoknyában nyomom, csak másik menta felsővel, azt kész. Itt saját haj lesz.
2. Tea Party napja: Az biztos, hogy MP szoknya, és rózsaszín blúz, de nem tudom a cipő-zokni kombót, és a parókát eldönteni...
3. Conos nap (ha nyitva lesz az AP bolt, akkor oda is, illetve városnézős): Lehet merész a kék-menta kombó, nem tudom, kicsit félek, és azt sem tudom, melyik parókával vegyem fel... :/
4. nap Baby boltos, városnézős: Minél több Baby, de a cipő optimalizálás miatt sajnos nem tud Baby lenni... Fölső még kérdéses, meg a zokker is... Paróka?
Szívesen veszem a véleményeket, az az igazság, hogy így is elviszem az összes szoknyámat, ami rengeteg hely, cipőt így csak egyet csomagolok, elviszek egy pufi alsószoknyát, és a fehér meta bugyogót, sminket, pizsit, valami emberi holmit SOS esetére, és kb tele is a bőrönd, de a nyári SALE-ben vennem kell Tominak cuccokat (megint nőtt egy méretet), meg az uncsitesóknak is, és a visszafelére is gondolnom kell... jó nehéz lolira pakolni... :Đ

4 megjegyzés:

  1. Csak a saját véleményem, remélem kicsit azért hasznos lesz :)

    Az első koordi nagyon tetszik (meg a többi is :D) főleg a rózsaszín zoknival, meg egy fekete masnival tudnám elképzelni.

    A másodikhoz nagyon illene a rózsaszín-szőke blended paróka. A kék cipő nekem jobban tetszik a szoknyához. Ami a zoknit illeti, én a fagyisért teljesen odavagyok, de a másik is nagyon cuki, főleg a cukros táskával. (Meg a szoknyához a cukros táska mega love :))

    A kék-menta kombó nagyon tetszik (eddig még csak 1 ilyet láttam Daily Lolin, de szerintem nagyon aranyos). A Vanilla-chanos zokni megint kedvenc, de összességében a másik jobban tetszik a koordihoz (ha a masni rózsaszín-menta). Megvan még az az egyszínű szőke parókád, ami Nekohimének is van? Szerintem jó lenne hozzá.

    Kya~~ az a Chained Berry Memoir fölső nagyon édi!! És nekem az egyszínű szőke parókád tetszik a legjobban (az az álom hajszínem :)) én azt venném fel hozzá.

    De bárhogy is lesz végül, a koordik gyönyörűek és különlegesek! És majd sok-sok képet rakjatok föl! És érezzétek jól magatokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nnna, meglepődtem, de mégis tetszik a kék×menta! :D Mondtam én, hogy ezt látni kell hozzá :)

    A MPnél viszont nekem kicsit fura, hogy az egész rózsi×sárga, és csak a mintában köszön vissza bármelyik szín is, amit cipőnek szeretnél. A sárga zoknival és rózsi cipővel pedig annyira cuki lenne! De végülis a kékkel is jó, mert a hosszú zoknikban van kék, de akkoris a sárga zoknit választanám, hogy az összefogja :) Parókának én is a szőke×rózsi miwakósat mondanám :)

    A Baby-s koordi is nagyonjó. Bár az sokkal biztonságijátékosabb a többinél :D A menta×rózsi×fehér valahogy sokkal befogadhatóbb, mint a menta×rózsi×fekete. Félreértés ne essék, az első napi is tetszik (főleg mert szerelmes vagyok a masnis szoknyádba :D), de mégis teljesenteljesen más feketével mint fehérrel.

    Összességében a kék×menta a kedvencem, főleg mert ennyire meg tudott lepni pozitívan :D

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik kombó szép, egyedül a második napra, a Milky Planet-hez illene sárga vagy rózsaszínű cipő, mert a kékek sajnos nagyon ütik a két domináló színt. :)

    VálaszTörlés
  4. A kék-menta a kedvencem!
    Pont tegnap gondolkoztam egy kék-menta és egy lila-menta koordin (egy menta Vailla-chan szoknyávalXD ), úgyhogy ez abszolút válasz a gondolataimra, hogy élőben is jól nézne ki.
    Az elsó napra a rózsaszín zoknit választanám, a második napra ha mindenképpen e közül a két cipő közül kell választani, akkor a sárga masnira feltűzném a menta szatén masnit, és ha megtartod akoor a lilát is mellé, így a fejeden is meg lennének azok a szinek, amik a táskákon ,illetve a cipőn, így akkor a menta cipőt választanám hozzá sárga zoknival.
    A harmadik napra a spirálos zoknit választanám a rózsaszín hajmasni miatt, bár a Vanilla-chanos zokni is übercuki.
    A negyedik napra a Chained berry cutsewt választanám a macaronos zoknival, mert azon visszaköszön egy kis rószaszín ami párban lenne Nagylilike fehér-rózsaszínjével.^^
    Nagyon tetszenek a koordinációk, mind szines és vidám, igazi nyári hangulat! <3

    VálaszTörlés