2011. június 15., szerda

Szőke paróka és utazótársai

Tomi már ébredezik, én meg hülyére blogoltam magam. Ma feladták Japánban az Mbokos csomagot, úgyhogy lehet izgulni. Trackinget küldtem az illetékeseknek, tessék emailt nézni. ^^ Persze nem bírok magammal, mutogatok pár cuccot, ami jön, és remélem olyanok, amilyeneknek leírták őket. Először is mutogatom a szőke parókámat, ami hőálló, új, és 1800 yen volt, szóval sztem nem sok.


Legközelebb, mikor megyek fodrászhoz az alsó hajrészemet is befestetem szőkére, hogyha kilóg ne legyen szembetűnő... Olyan cukorborsóóóó... :3
Megmutatom Nagylilikét, aki a burando plüss család remélhetőleg utolsó tagja, szerintem nincsen fánkja, de nagggyon olcsó volt, és remélem tényleg új...
Még jöhet egy zokker, amit sokáig néztem és néztem, senki sem vitte el, leárazták, ingyen posta, megvettem:
Megmondom őszintén félek tőle hogy hülyén fog állni, de menta cipőm van, ahhoz kell, jön a menta JJ szoknyám, meg van a MSC szoknyám ami menta, szóval jó lenne, ha jó lenne. ^^'

4 megjegyzés:

  1. Nagylilike irtó édesss! *_* Totál beleszerettem, ha valaha eladod majd, akkor gondolj rám... :P

    VálaszTörlés
  2. Istenem, ez a paróka~ Ez az egyetlen frizu, amiért valaha hajlandó lennék levágatni a hajamat :) Najó, a 20as évek rövidhaj is nagyontetszik, de az épp nem divatos :D
    ...de perpill nem gondolkozom azért ilyen drasztikus változtatáson, elég volt most a szobámat átrendezni ^^"

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes az a paróka *_* Szőke hajat akarok X3 csak kár h idiótán állna nekem XD

    VálaszTörlés
  4. Ichigo: felírtam. ^^
    Ely: sajnos ez alá biztos nem fér be a hajad... :P
    Lulu: Egyszer eljössz, kisminkellek, és felpróbálod az összes parókámat!! :D

    VálaszTörlés