2011. június 17., péntek

Utolsó csomag

Mármint a kislakásunkban. Múlt héten küldte el a francia lány a menta JJ szoknyát, én pedig payment plan teljesítése után San Franciscoba fogom küldeni a lilámat. Nagyon izgultam a héten hogy mikor érkezik meg, és megkértem az Univerzumot hogy ma jöjjön délelőtt, mert délután már a UPC miatt át kell mennünk a nagylakásba. Ahogy hallottam a postakocsi ajtajának csapódását már ugorttam is fel, ott toporogtam a telefonnál, míg keresgélte a kapucsengőn a nevünket. Másodpercek alatt pánikba estem, mikor már nem csöngetett, de gyorsan kiderült, hogy csak bénázott. Megjött a doboz, Tomi diadalmasan bevitte a szobába, még most is a dobozkát gyomrozza. ^^'


 Baby zacskóban küldte:
A képen feltűnhet hogy nincsenek meg a derékkötő masnik, ami szívás, de időközben írtam az eladónak, és írta hogy elfelejtette becsomagolni, de küldi holnap. Szóval remélem minden rendben lesz. Úgy érzem, valamiféle JJ átok ülhet rajtam... :D

2 megjegyzés:

  1. De édes, még kis levelet is írt:)

    VálaszTörlés
  2. Szép^^ Furák a betűi, olyan túlságosan szépek. Lehet igyekezett így írni direkt.

    VálaszTörlés