2011. július 12., kedd

Boddywood és AP emelet vásárlás

Folytatom a párizsi shopping részt. Boddywoodban elég sokat időztünk, mielőtt felmehettünk volna az emeletre. Nekohime kétszer is végignézte a ruhákat, én egyszer, de akkor se mindet, mert gyorsan megtaláltam a leértékelt résznél, "amiért jöttem". ^^
Rátaláltam egy tökéletes (sok hónappal ezelőtt kinéztem) Tralala pólóra és egy 6% dokidoki felsőre, illetve egy swimmer irattartóra és Nekohime talált nekem egy swimmer táskát, amiben el tudtam vinni az újjonan vásárolt cuccokat...^^'
Fennt nagyon kicsi volt a hely, amit korábban terveztem hogy felpróbálom, azt teljesen kihagytam, és csak jóval később jöttem rá, hogy nem is láttam... egy nyakláncot és két gyűrűt vettem. Ezek voltak az utolsó darabok, szombaton teljesen kifosztották a boltot. :3
 A szoknyát már a teapartyn megkaptam:
 Extra kép Madame Cocotte-tal és Fizzyvel: <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése