2011. július 13., szerda

Clobba csomagbontás

Megjött. Kimentem a kapu elé, annyit bénáztak a csengővel...

Gondoltam itt meg is állok, de még Kamira blúzait le akartam fotózni, mert Ő nem tud eljönni érte, és nem tudom mikor megyünk szegedre. A blúzok kiszedésekor ért a felismerés. Minden ruha vizes volt és áporodott szagú, úgyhogy MINDENT kibontottam, és most ki vannak terigetve. Jelentem büdös van. Kamira:
Lyona:
 Lia:

Ely:
 Foxy:
 Yume: ( a fekete szoknyák olyan vizesek voltak, hogy ragadtak a kezemhez...)
 L-es, ekkor azt gondoltam Yakaiié:
 Középen az L-es, előtte Cchan zokniai, oldalt két M-es:
 Remélem jó lesz az M-es Yakaiira, és az L-es Cchanra. Ha nem, akkor remélem gyorsan legyártják az XL-est, vagy ott van, csak elcserélték, és végre Cchan is megkapja a szoknyáját. Ugyanakkor nagyok a szoknyák, és szerintem mindegyik jó lesz...majd kiderül. (M,L,XL helyett M,M,L méreteket küldtek...)
 Nekohime:

6 megjegyzés:

  1. Ohhhhhh kösziiiiiii <3 Ma olvastam a leveled arról, hogy túlsúly miatt rá kellett fizetni, holnap már utalom is a pénzt ^^ Még egyszer kösziii, hogy neked hála végre megjött a legelső igazi lolita szoknyám ^-^

    VálaszTörlés
  2. Óóóóóóó, ma kaptam meg a taobaos rendelésben is mégegy wishlistes táskámat, úgyhogy ma hatalmas boldogság van! Holnap beugorhatok valamikor érte?

    VálaszTörlés
  3. Foxy: Majd gyere te is el érte!!! Köszönöm!! ^^
    Ely: Gyere, Lyona már el is vitte! ^^

    VálaszTörlés
  4. úúúúristen de boldog vagyok *________* szombaton tudnék beugrani érte, mert addig minden nap dolgozom... :'D

    VálaszTörlés
  5. Yume: És szombaton nem akarsz véletlenül Harry Pottert nézni velünk? Hétfőn jössz fotózásra ugye?

    VálaszTörlés
  6. végülis ráérek, mehetek harrypotterezni is :'D és igen, megyek a fotózásra :D

    VálaszTörlés