2011. július 25., hétfő

Extra mini sale 3

Ma megérkezett Misza és Egyszarvucska kimaradt apróságai.Mivel valahogy ide kellett juttatnom a cuccokat, így egy igazán kicsi csomagot rendeltem. Múltkor Yakaii lemaradt egy nappal a rendelésével, így az Ő oroszlánját is megrendeltem.
Jelzem, ezek nem eladók, ezek a lányok cuccai.

Következzen a kis csomag kiárusítása. Sajnos a postaköltség nem oszlik el úgy, mint a nagynál, szóval az árak nem a legoptimálisabbak. Hátha valakit érdekel...


Fenntről lefelé:
  • Sentimental Circus plüss kulcstartó (beledughatod a kulcsfejet a fejbe) 3.000 Ft
  • Sentimental Circus  kulcstartó a hátulján monitor törlővel 2.500 FtLia
  • My Sugar Bulldog matrica 300 Ft/db (5db)
  • Tejes doboz kulcstartó/charm 800 Ft/db (Mentás, csokis, epresLoo)
  • Sugarbunnies toll 250 Ft
  • Cicás öltöztetős üzenő lapocska (20 cica, 10-10 ruha) 800 FtIchigo
  • Mickey Egeres csillogó 80 db matrica 700 Ft
  • Marie Memo pad (5,5 cm*5,5 cm) 400 Ft
  • Leopárd mintás kontaktlencse tartó (csipesz is van benne, meg kiszedő) 800 FtNekohime
  • Spongebob naptár 2012.03-ig (ezt nem rendeltem, ott volt, így jelképes áron adom el) 400 FtMisza
  • Alíz csodaországban csillogó 71db  matrica 550 FtIchigo
  • Sanrio Kuromi 71 db matrica 800 Ft
  • Sanrio My Melody 71 db matrica 800 Ft
Érdeklődi kommentben és emailen lehet az agnese(pont)farkas(kukac)gmail(pont)com címen. Vasárnap a levendulás meetre el tudom vinni.

4 megjegyzés:

  1. Én megvenném a Cicás öltöztetős cuccot, meg az Alíz Csodaországban matricákat. ^^

    VálaszTörlés
  2. A leoprádos kontaklencsetartót szeretném kérni!

    VálaszTörlés
  3. Engem sugarbunnies toll érdekelne :))))) holnap úgyis találkozunk, az jó ha akkorra viszem a kemény 250 aranyat?

    VálaszTörlés
  4. Én szeretnék 1 csomagot a bulldogos matricából, nagyn édes *___*

    VálaszTörlés