2011. július 25., hétfő

A félig kész ház

Ebayen kerestem a Window hall-ba fényeket. Ez a ház két beépített lámpával kapható, de a jobb oldali két szobában csak a lámpa helye található. Találtam is egy eladót, aki 10-15 %-os leértékelést tartott, így vettem tőle pár apróságot a házba.
 A lámpák a szobákba:
 Szépen egymás mellé tettem a cuccokat, de mire elővettem a gépet, Tomi ellopott pár dobozt.....
 Megmutatom a házat félig kész állapotában. Körülbelül 3-4 réteg festék kell hogy szép egyenletes színt kapjon a felület, sok helyen csak 1-2 réteg van (vagy semmi), de már lehet látni milyen cukorborsó ház lesz belőle...


 A család még utoljára a házban, ezután elköltöztek egy dobozba, és vissza sem jönnek míg teljesen kész nincs az otthonuk:
 Az eredeti világítás jóval élénkebb, fehérebb, a japán lámpa jóval sárgább...
 A konyha: (jelzem belül is lesz tapéta, függöny)
 A konyhánál a sarokban egy kis nappali:
 Kert:
 Hálószoba:
 Fürdőszoba:
 Mosdó:
 A gyerekszobában nincs még világítás, elég nehéz így belátni:
 A közepesek mennek a nyári iskolába:
 Még gyorsban pár mosás szárad az udvaron:
Sok munka vár még rám, de remélem a végeredmény tetszeni fog!! ^^

1 megjegyzés: