2011. július 18., hétfő

Lancome szerelem

Már kezdtem aggódni, hogy a fekete szempillaspirálom ki fog fogyni, és nem estem szerelembe egyik új Lancome feketével sem. Nekem más márkák feketéje annyira nem jön be, más a színük, a fényük, bár ez lehet szőrszálhasogatásnak tűnik, de számomra a Lancome feketéjénél nincs feketébb.
Valamelyik nap Lolly írt az őszi Lancome kollekcióról, ahol megtetszett az eiffel tornyos pirosító, és kíváncsiságból megnéztem a honlapot, ahol ráleltem erre:
 Gyönyörű, nagy szemeket lehet vele varázsolni, ma a saját színeimmel ki is fogom próbálni Lulun, ha engedi... ^^~<3
 A szemfestékek közül a Baby Pop tetszett meg, nagyon érdekes árnyalatai vannak, és még a barackosan aranyló Rouge Bunny Rouge szemfestéket is belelopnám ebbe a kombóba... Sajnos még itthon nem lehet kapni, de nagyon reménykedem, hátha jönni fognak, és addig kitart a fekete spirálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése