2011. július 7., csütörtök

Párizsi Baby bolt shopping

Mivel még a beszámolókkal várok, nem akarom előre lelőni a poénokat, így a shopping részről írok most. Hétfőn voltunk a Baby boltban (mondjuk kedden is voltunk, de én hétfőn vásároltam), és a következőket vettem. Sajnos pontokat nem kaptam, mert mind le volt értékelve... no nem baj. ^^'
Egy kék rövid ujjú bolerót:
 Egy rózsaszín hamupipőkés zokni:
Egy aatp nadrágot kodonához:
Hozzá szerintem illő cutsew-val:
Végül ezt az olló fülbevalót:
Nagyon izgulok, milyen lesz a kodonás koordinációm. Ez egy teljesen új terület, és nem vagyok túl magabiztos, de ki szeretném próbálni... ^^'

1 megjegyzés:

  1. Már alig várom, hogy lássalak kodonában! <3
    Ugye majd kodonáskodunk együtt? (*-*)

    Nagyon szép dolgokat vettél. ^^

    VálaszTörlés