2011. augusztus 15., hétfő

50 +100 Ft-os SALE

Ma elkezdtem kiválogatni azokat a cuccaimat, amikhez már jóideje nem nyúltam. Pár dolgozós táskámat feltettem a vaterára, és ide is felteszem most azokat a sminkcuccokat, amiket nem hazsnálok egy ideje, duplikálódtak, és hasonló okok... Mivel szeretem a szündiszidókat, így a cuccaimat 50 és 100 ft-ért adnám. Aki először kommentel azé a cucc, ha túl drágának tartod, akkor lehet alkudni is, de ha más elviszi záros határidőn belül az eredeti árért, akkor azé az áru. Posta költséget nem állom, és a szokásos szabályok.
  •  MaXFactor Dip-in eye shadow rózsaszín; 50Ft Lulu
  • Kryolan korrektor paletta 3 féle korrektorral; 50FtX
  • Catrice Eye liner gel barna + catrice tusecset; 100FtX
  • Fekete Lancome szempillaspirál L'extréme fekete; (nem tudom megmondani hogy mikor fog kifogyni, de még jó, csak nem olyan krémes, a keféje szuperjó) 50FtElyon
  • MAC Springsheen arcpirosító; 100Ft Elyon
  • Essence gel eyeliner + essence ecset; 100Ft Lulu
  • Paris Berlin Le Fluide alapozó (vízálló, az én bőrömnél két tónussal sötétebb LFC10 kód) 50Ft
  • Elf korrektor Rosy Beige; 50FtCaloz
  • H&M face mask málnás; 50Ft
  • Estée Lauder semfesték paletta; 100FtX
  • 4 db Artdeco mágneses szemfesték; 50Ft/dbX
  • MAC Orb satin szemfesték; 50Ft/dbElyon
  •  Elf két színű szemöldök ceruza; 50FtX
  • L.A. Colors lila szemceruza; 50FtX
  • ELF fehér szemceruza; 50Ft Enshu
  • Elf shimmer szemceruza; 50Ft
  • Essence longlasting eye pencil fukszia szín; 50FtX
  • Estée Lauder rúzsecset; 50FtCaloz
  • Paris berlin CR216 szájceruza; 50FtX
  • Paris Berlin 12-es ecset; 100FtX
  • Elf rózsaszín körömlakk (bontatlan); 50Ft Enshu
  • A legtöbbet vásárló olvasóm ajándéka ez a trésor illatminta;X
  • 39-es méret van beleírva, de 38-as lábra ajánlom ezt a Divided púder rózsaszín pacsnit; 50Ft

14 megjegyzés:

  1. Hali!
    Engem érdekelnek a cuccok, és ha neked jó, akkor csütörtökön fel is mennék hozzád, és Lvinném a pink cipőt is. :3

    VálaszTörlés
  2. Én szeretném a gel eyelinert és az ecsetet hozzá köszike ^^

    VálaszTörlés
  3. Jah és a max factor dip in rózsi eyeshadowt ha még szabad ^^

    VálaszTörlés
  4. Jah a gel eyeliner és ecsetből az essencesre gondoltam az kimaradt:D Mostmár nem írok többet:D

    VálaszTörlés
  5. Óóóó a két MAC izére lecsaphatnék? :) Nincs pirosítóm, de sose mertem eddig, de kipróbálnám, főleg így, hogy mac :) És a szemfesték milyen színű igazából? És a Lancome szempillaspirált is megvenném, ha még szabad :)

    VálaszTörlés
  6. Yukari99: Te Angyalka vagy? Amúgy csütörtök délutánra azt gondoltam hogy lehetne mini lolimeet, de még nem kérdeztem rá a többieknél. Majd írd meg emailben hogy mikor jössz ilyenek.
    Lulu: Ok, 150Ft. Esetleg a csütörtök mini meetre neked jó? Lehet nem loliban is jönni...
    Elyon: Ok, 200Ft. Ilyen világos bézses színű, finom selyemszerű fénnyel. Nem durván csillogó.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ha még szabad én szeretném kérni a:
    Kryolan korrektor palettát
    Catrice gél+ecset
    Estée Lauder paletta
    ArtDeco szemhéj púderek
    Elf szemöldökcerka
    L.A lila cerka
    Essence cerka
    Paris Berlin CR216 szájceruza és a Paris Berlin ecsetet.
    Megtudnád nekem írni hogy mennyi lesz a postaköltség?
    Előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  8. e-mail címet elfelejtettem írni,pls ide írd meg a választ ms.xixin@gmail.com,előre is köszönöm a mielőbbi válaszod:)

    VálaszTörlés
  9. Ha még megvan az Elf rózsaszín körömlakk, akkor én azt megvenném. :)

    VálaszTörlés
  10. Estée Lauder rúzsecset; 50Ft
    Paris berlin CR216 szájceruza; 50Ft
    Paris Berlin 12-es ecset; 100Ft
    Elf korrektor Rosy Beige; 50Ft ...ha még meglesznek: calozblog(kukac)gmail(pont)com

    Köszi

    VálaszTörlés
  11. Xixin: Írtam levelet.
    Ichigo: Sajnos Enshu már lestipistopizta hamarabb levélben. :(
    Caloz: Rúzsecset és a korrektor a tiéd egyelőre, az 100 Ft lesz, és akár mini lolimeetre is eljöhetnél... hm? :D Ha Xixin-nek nem kellenek a cuccok, akkor felszabadulnak a PB cuccok is, ha kell neki, akkor sajnos csak a másik kettőt tudom odaadni.

    VálaszTörlés
  12. Aaa de későn jöttem :( a paris berlin alapozót elvinném! :)

    suzythemakeupmaniac kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    A cipő megvan még?
    38as lábam van ^^ Elvinném :)

    VálaszTörlés