2011. augusztus 7., vasárnap

Babydoll fazon

Már egy ideje keresgélek a babydoll fazonú JSK-k között olyat, ami igazán különleges, és később terhességem alatt is szívesen hordanám. Tegnap este rátaláltam erre a JSK-ra. Nagyon tetszik, kimondottan barnában. Offbrand barna cipőt könnyű találni itthon, ami illene hozzá, még egy krém színű zoknira kéne beruházni, és igaz, hogy a mostani gardróbom darabjaival nem nagoyn lehet koordinálni, de ismerem magam, és tudom, hogy amikor terhes vagyok, akkor teljesen más a lelkiállapotom is, a hangulatom meg 5 percenként változik. A ruha minden részletében tökéletes egyébként, és ami extra, hogy a férjem is azt mondta, hogy gyönyörű a ruha. Részletek ITT. Nektek hogy tetszik?

5 megjegyzés:

  1. Csak nem testvére lesz Tominak?:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos a fazonja, nekem a print krémben tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. Huh, nekem ez a ruha nagyon lehangoló, de az a lényeg hogy nektek tetszik, és biztos szép és elegáns koordinációt csinálsz majd vele. ^^

    VálaszTörlés
  4. NortonGirl: Ez még nagyon messze van, de nézegetem a babydoll fazonokat a biztonság kedvéért. ^^'
    Voldi: Amúgy nem szeretem a babydollt, és kevés ilyen fazonú JSK-t gyártanak sajnos, de ezzel a masnis megoldással nekem nagyon tetszik, valahogy jobb mint az eddigi babydollok... :/ A printje nem az én világom, de nagyon szeretem a világos kéket barnával, meg úgy összességében, van rajta gyöngy is.. ^^
    Nekohime: Lehangolóan elegáns. Egy új stílus. Ezt is ki kell próbálni...

    VálaszTörlés
  5. A ruha alapvetően szép fazonú, bár a színei tényleg nem élénkek, mint ahogy azt megszoktuk. Egyetlen észrevételem van, de az összes többi színre igaz, hogy az a furcsa zöld, amit használtak a ruhák printjeihez, olyan koszos hatásúvá teszik a ruhát. Bár, lehet csak a kép a hibás. Mindenesetre tényleg jól koordinálható :)

    VálaszTörlés