2011. augusztus 17., szerda

Mai csomagok

Ma reggel 7:31-kor csönget a postás. "Jupíííí" Fel se tudtam kelni. Az ágyban csücsültem, mikor eszembe jutott, hogy rákérdezzek a postásbácsinál, hogy van-e nála a régi lakásba címzett csomag. Mivel a japán shopping service-es lány elrontotta a címzést, és a régi címre adta fel a lila teapartymat, így nagy szopás volt kilásában...DE: a postás bácsi megnézte a kocsiját és ott volt a csomag. Annyira örültem, kezébe nyomtam a reggelizős pénzecskémet, annyira megkönnyebbültem. Amit pedig hozott, az maga a HK*Tokidoki New Era sapikám...


 Délután megjött a clobbás csomag is. Yume teapartyja, és Lia és Nekohime alsószoknyája. Kifordítva küldte el Martin, így az egyiket kifordítva hagytam hogy lássátok milyenek kívül belül. ^^ Maguktól állnak.

3 megjegyzés:

  1. Jaj szerelmes vagyok a lila cipőbe... :D Szörnyű, hogy hogy megszerettem a lilát, pedig utáltam :DDD

    VálaszTörlés
  2. Ez a nap jó híre :D Holnap olyan fél kettő felé (a koncertre menet) beugorhatnék a cipellőért? :3

    VálaszTörlés