2011. augusztus 24., szerda

SALE

 Bodyline alsószoknyák 2.000 Ft/db
 Baby hosszú bugyogó normál méretre felhajtva Elyon által 10.000 Ft
 Baby lecsatolható ujjú felső 10.000 Ft
 Bodyline szoknya 11.000 Ft
 Infanta felső 9.000 Ft
 Milky chan parka 22.000 Ft
 Milky chan JSK (Árajánlatot kérek az agnese.farkas@gmail.com címre).
 Merry Sweet Castle JSK nyaklánccal MASNI NÉLKÜL!!! (Árajánlatot kérek az agnese.farkas@gmail.com címre)
39-es méretű cipők 5.000 Ft/pár
 Baby kardigán 15.000 Ft
 Baby masni 4.000 Ft

10 megjegyzés:

  1. Szia írtam e-mailt. :) Várom válaszod ^-^

    VálaszTörlés
  2. Hali! Engem érdekelne a bugyogó. Meg tudod mondani, hogy így felhajtva milyen hosszú?

    VálaszTörlés
  3. Sugi: Beslő hossz: 25 cm, Külső hossza: 48 cm.
    Gigi

    VálaszTörlés
  4. Szeretném megvenni :) 29-én biztosan fent leszek Pesten, West Endben találkozhatnánk?

    VálaszTörlés
  5. Sugi: Küldtem emailt a hotmailedre, hogy megbeszéljük mikor!

    VálaszTörlés
  6. eglsales-en egy lány pont ezt a BL szoknyát keresi itt: http://egl-comm-sales.livejournal.com/16040845.html#cutid1 :D

    VálaszTörlés
  7. Az a lecsatolható Baby cutsew mekkora? :S Gondolom nem lenne jó rám, pedig úgy tetszik. T_T

    VálaszTörlés
  8. Szia engem érdekelne a fehér cipőd a mérete is jó félretudnád nekem tenni?? :) írj : batori.alexandra@freemail.hu ^-^

    VálaszTörlés