2011. augusztus 12., péntek

Tokidoki Hello Kitty Unicorn sapi

Már évek óta, lehet hogy van évtized is vágyom egy full cap-re. Soha nem láttam boltban olyat, amire azt mondtam volna, hogy EZ az, igaz, nem is jártam igazán ilyen boltokban... minden esetre már pár napja bennem ég a láz, hogy akkor most, így jutottam az ebayre. Azt tudtam, hogy ha ebay, akkor valami toki doki-s sapit akarok, végül toki doki lett, a full cap meg maradt álomnak. Már feladták postára az életem első igazi New Era baseball sapkáját, úgyhogy mutatok képeket hogy milyen lesz:



Ja, és lehet hogy tudtam szerezni alig használt, szinte új, hibátlan levendula színű tea partyt L-esben, szóval szurkoljatok hogy holnap még ott legyen az Ikebukuro-i Closet Childban.... ^^'

3 megjegyzés:

  1. Awwwww~~~ ez a sapi totál édes *-* nagyon jól fog álni :).

    VálaszTörlés
  2. Jaj istenem, de cuki!
    A taobaos kérdéses e-mailemet megkaptad? :)

    VálaszTörlés
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaw ez de kiba' jóóóóóóóóóóóó *w*

    VálaszTörlés