2011. szeptember 15., csütörtök

7. Tíz személy, aki hatással van/volt a (lolita) stílusodra

Időbeli sorrendben: Megszülettem, majd...
  1. Én/Anyukám (ö kötötte nekem az első legmenőbb koordinációimat, erről ovónénik órákat tudnának mesélni szerintem) 0-14 év
  2. Gwen Stefani 15-26 év
  3. Nona (25 évesen amikor először találkoztunk, és azt hittem kicsit idősebb...)
  4. A baby bolt (bár ez nem személy, de ez egy nagy input volt) 25 év és ezután már a közelmúlt sorban
  5. Nana/Nekohime (pár meetel később)
  6. Elyon (fél évvel később kb.)
  7. Daily Loliták (egy éve kb)
  8. Asuka (2,5 hónapja kb)
  9. Mindenféle random japán fiatalok (napjainkban)
  10. Jelenleg főleg a pénztárcám van legjobban hatással a lolita stílusomra, és az internet folyamatosan, ezen kívül szerintem elég kreatív vagyok, és bátor. <3

1 megjegyzés: