2011. szeptember 9., péntek

Doll Eyes kollekció

Korában már írtam erről a kollekcióról. Először a Douglasba mentem, ahol azt mondták két hét múlva nézzek be, majd két hét múlva ugyanazon hölgy elé álltam, aki közölte hogy nekem ilyet nem mondott soha, és kb. nem is ismer (na, jó ezt csak az arcáról vettem le). Egy másik hölgy viszont szívesen segített, és felírta az elérhetőségeimet, és megígérte, hogy utánna néz a dolgoknak. Kb. két hét múlva felhívott, egy pénteki napon, hogy nekik nem lesz ebből a limitált kollekcióból, és mivel korábban Lolly tanácsolta hogy kérdezzem meg a WE-ben lévő Lancome pontot, így azonnal őket hívtam fel. Közölte az eladó, hogy szerencsém van, mert pont most érkeztek meg, most bontják ki a csomagokat. Kértem hogy tegyen nekem félre egy szempillaspirált és egy A80-as Baby Pop palettát. Sajnos A80-ast egyáltalán nem kaptak a négy féle palettából, így az F95-ös Baby Romance-t választottam, ami hasonló világ mint az A80-as, de jóval halványabb. Hétfőn tudtam csak elmenni a WE-be, amikor kiderült hogy szerencsém van hogy félretetettem, mert a két nap alatt MINDET elvitték.(Itt értem a 3 féle palettát, fajtánként 3 darabot!! Szempillaspirálból nem tudom mennyi volt, gondolom ugyanennyi gigamennyiség)
Kezdtem feladni hogy lesz A80-som, amikor is a Debenhams angol oldalán rátaláltam. Mivel a férjemnek sok angol kollégája van, kikönyörögtem hogy vegye rá az egyiket hogy shoppingoljon nekem, és így megszereztem az eredetileg kinézett palettát.
Közben megérkezett ma a Tokidoki palettám is, amit nagyon szépen köszönök Editnek. Itt nézelődjetek! (Gyors, pontos, kedves eladó!!)
Mutatom:
 Jobbról balra: Tokidoki for smashbox Modella, F95 Baby Romance, A80 Baby Pop
 Alul: Hypnose Doll Eyes
 F95:
 A80:
 Modella:
 Csodaspirál, amit elméletileg 7 évig fejlesztettek. Személyes véleményem, hogy egy csudaszer!!!
 Buksija:

1 megjegyzés:

  1. Most találtam rád, de máris imádlak <3
    Az A80as paletta nekem is tetszik, főleg a jobb alsó kékes szín :3
    Ha van kedved nézz be hozzám:
    http://smaragdplum.blogspot.com/

    VálaszTörlés