2011. szeptember 14., szerda

Egy lolita piperéje: szemhéjfestékek

Valószínű, hogy minden szemfestékem szerepelt már különböző posztokban, most összeszedtem őket, hogy megnézzem van-e duplikáció, és van-e árnyalatból hiányom. Érdekes, hogy van szemfestékem, ami legalább 4 éve a tulajdonom (az artdeco rózsik, amikből már nincs túl sok), illetve van amit később vettem, és már nincs a festékek között. Ez azért is van, mert nem minden márka anyaga keveredik csomómentesen, illetve a szemhéjbázisra sem tud ráfeküdni.
Vannak színeim, amik első ránézésre ugyanolyannak tűnnek, de más a fényük, az állaguk. Ugyanakkor van olyan páros, akiknek szükségük van egymásra, hogy tökéletes fedést és tartást biztosítsanak.

 A festékeken kívül két csillámporom van, az egyik 3,5 éve van meg, és kb. életem végéig elég lesz. Szemhéj bázisból kipróbáltam mást is, de a Kryolan volt eddig magasan a legjobb.

3 megjegyzés:

  1. .szep gyujtemeny :) meg soha nem probaltam kryolant, talan kikellene...erdekes modon Magyarorszagon olcsobbak, mint itt Angliaban. Megkerdezhetem, te hol vetted oket?

    VálaszTörlés
  2. Az Ó utcában. Nem mindig kedvesek, de már sokat segítettek az eladók, és élőben mindent magadra tudsz kenni.
    Gigi

    VálaszTörlés
  3. .ok, koszi szepen! mar sokat hallottam errol az O utcarol, csak el kell neznem oda :)

    VálaszTörlés