2011. szeptember 8., csütörtök

GAP csomag

Múlt hétvégén a GAP úgy ünnepelte az egy éves online boltját európában, hogy aki hétvégén rendelt tőlük, annak az összes cucc árából lejött 20%, és a DHL posta is ingyen volt. Nekem Timi vasárnap írta hogy van ez az akció, gyorsan meg is vettem azokat a dolgokat, amiket Párizsban otthagytam, mondván "nincs több hely". Szóval jól jártam, és magamnak is vettem pár alapdarabot.
Tegnap hipergyorsasággal meg is jött. Nem tudom hogy ti hogy vagytok ezzel, de én nagyon szeretem a GAP-et, a cuccait jó minőségűnek tartom, és nagyon örülök ennek a kis akciónak. Az mégjobban tetszik, hogy a leértékelt cuccokból is lejött még a 20%. Nem szőrőztek vele! ^^v Ráadásul kaptam egy kártyát, amivel a következő vásárlásomat szintén ingyen postázzák DHL-lel.
Alsó sorban a Tomi cuccai vannak, pizsik, macis mellény, macis nadrág, csak a legfontosabbak. Tomi nagy boldogsággal bontotta, és a macikat mindig meg kellett nézegetni újra és újra.
Magamnak egy szuper anyagú leggingset, egy szuper anyagú és megfelelően hosszú trikót, és egy csúcsszuper anyagú tunika hosszúságú, iszonyat puha felsőt vettem.
Jaaa, és a legfontosabbat elfelejtettem. A Tomi űrhajós pizsijén a bolygók világítanak a sötétben!!!! \(^o^)/

2 megjegyzés:

  1. Jaj istenem az űrhajós cuccok!!! *______*

    VálaszTörlés
  2. úú a Gap-et én is imádom :). Amikor kint voltunk Londonban egy csomó ruhát vettem ott, amit nagyon imádtam :D ( csak sajna, azóta kinőttem xD )
    De az a pizsi *-*

    VálaszTörlés