2011. szeptember 26., hétfő

Hétvége és Lora altatás

Pénteken koraeste/este minimeet volt, és mi ketten Nekohimével kitettünk magunkért. A lolita nem hal ki, csak sok a lusta ember! :D Ja, és menjünk október 15-én az Arénába lolitában!
 Az eddigi legszebb ruhám, a Fantas(t)ic Dolly OP. Eddig egy ruhámba sem éreztem magam ennyire jól, és ez olyan furcsa... ^o^v
 Nyanpaia uralom!
 Epeeerlé:

 Liftben:
 Szombaton délelőtt hajfestés volt, délután pedig hivatalosak voltunk Loohoz Tüzesz szárkányt nézni, annyi volt a szépséghiba, hogy Loo elfelejtette, hogy megyünk és ilyenek. Deviánsan felöltöztem ezalkalomból:
 Metróban a kávézó felé. Nem, nem néztünk végül filmet... ^^'
 Ma este a férjem szülinapját ünnepeltük szűk családi körben, és Lora szegény elkezdett csuklani, erre felvettem, és végül a csuklás is elmúlt, és Lora is bealudt. Olyan cuki, és olyan picike! <3

3 megjegyzés:

  1. eperléééééééééééééééééééééééééé
    mellesleg tényleg szép a fantastic dolly. nem is emlékeztem, hogy az alja menta =/

    VálaszTörlés
  2. Wííííííííííí FantasticDollyyy~~~~ NAGYON szép~ Nagyon gondolkoztam én is ezen a színen, de végülis imádom a sajátomat is :)

    VálaszTörlés
  3. sZia (: Nézz be kicsit hozzám, van egy meglepim^^

    VálaszTörlés