2011. szeptember 12., hétfő

Megint csoki

Nem volt egyszerű hetem múlt héten. Közben a férjem járt angliában is, és a munka mellett volt ideje elmenni az egyik kedvenc üzletembe. Nagyon szeretem a Hotel Chocolat bonbonokat, mert nem kell felfalnom egy egész tábla csokit, hanem elég 2-3 szem bonbon teával vagy kávéval, és máris sokkal jobban érzem magam.
 Annyira finomak, hogy egyszerűen kár lenyelni, és így valahogy nekem is tovább tart a nassolás, nem csak úgy pikk-pakk:
 Ilyen golyócskákat még nem ettem, de nem ez volt az utolsó találkozásunk:
 A Kir Royal bonbonból 6-ot kaptam, ezt ettük meg először közösen:

2 megjegyzés:

  1. A Kir Royal az nem egy koktél neve is? Pezsgő meg feketerbizli likőr, assz'em, nem? :O

    VálaszTörlés
  2. Igggen!!! Nyamnyamnyam!! És az íze is olyan volt!! ^^v
    gigi

    VálaszTörlés