2011. szeptember 8., csütörtök

Nyanpaia, にゃんぱいあ! 2 és Rilakkuma, リラックマ!

Megnyertem a másik szettet is. Ebből a kicsit hullaszagú, átszellemült tekintetű macsekot szeretném, a másik hármat teszem majd fel ide is és facebookra is, árral együtt. Az árat a végszámla kifizetése, és terhelődése után tudom meg. Mutatom:


Ezen kívül a következő rilakkumás szettet nyertem meg, amiből még nem döntöttem el mit tartok meg. Alapvetően a fagyis korilakkuma, a papucs és a nyuszifejes miatt licitáltam erre a csomagra, de ebből is biztos teszek fel beszerzési árának megfelelő árral ellátva. A postaköltséget itt az otthon mért súlyok arányával osztom el. Illetve tervezek valami versenyes dolgot, ahova ebből szeretnék nyereményt adni. Mutogatom ezt is:

9 megjegyzés:

  1. az a láma a szerelmem O__O várom az árakat majd :)

    VálaszTörlés
  2. ha a kis rilakkuma kulcstartónak nem lesz gazdija, arra én is szivesen lecsapok :) de alatta a korilakkumára is <3

    VálaszTörlés
  3. jobbról a második cica nagyon édees*-*
    és a korilakkumás dolgok is nagyon aranyosak<3 várom én is az árakat :3

    VálaszTörlés
  4. Én is azt a macsekot néztem ki. *_* De mindegyik nagyon aranyos. :3

    VálaszTörlés
  5. Én egy sírós szemü macsekot szeretnék így előreláthatólag^^

    VálaszTörlés
  6. Istenem, sziszaaaa! *-* alig várom, hogy kiderüljön az ára, hátha megengedhetnék magamnak egy nyanpaia-tX3

    VálaszTörlés
  7. NYANPIREEEE, uramisten, fogalmam sincw erről miért is maradtam le egészen idáig.
    Jajjjj, egyik édesebb mint a másik. De valahogy a vért kunyeráló (a fenti képen jobbról a második) számomra az, amelyik leginkább jellemzi nyanpiret

    VálaszTörlés
  8. hol lehet ilyen csomagokra licitálni ahonnan te ezeket nyered? :))))

    VálaszTörlés