2011. szeptember 23., péntek

Nyanpaia, にゃんぱいあ és Rilakkuma, リラックマ SALE

Sajnos hiába vettem olcsó yenért a cuccokat, a postaköltségek azért elég húzós árat pakoltak a kis drágákra. Ugyanakkor ilyeneket elég nehéz beszerezni itthon, szóval remélem szerető otthonra találnak a kicsikék. ^^v
Lehet kommentben, emailben, és facebookon is foglalni (a postaköltséget külön számolom fel).
 Műanyag Korilakkuma (No.1) 2000 Ft.
 Fekvő Rilakkuma (No.2), és a csirke (No.3) 2100 Ft.
 Négyfajta korilakkuma (Cukorbotos No.4, Sima No.5, Lóherés No.6, Zenész No.7), Láma (No.8) 2200 Ft.
 Kis Nyanpaiak (Sírós No.9, Hasalós szállós No.10, Halevős No.11, Csillogószemű No.12) 2300 Ft.

 Nyuszis korilakkuma fej (No.13), Virágos Nyanpaia (No.14), Nyanpaia fej apró tárca (No.15) 2400 Ft.
 Nagy Nanpaia plüss (No.16) 2600 Ft.

13 megjegyzés:

  1. szija,
    nekem a Kis Nyanpaiak (Hasalós szállós No.10) kellene! készpénz jó, vagy majd utaljak? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ok, jó lenne ha utalnál, és én meg odaadjam Sakurának mikor jön a blúzáért? Vagy majd jössz egy minimeetre? Hogy jutassam el?

    VálaszTörlés
  3. de édesek azok a nyanpaia-k *___* bocsi, hogy beszemtelenkedem ide gyakorlatilag szinte ismeretlenül, de ezt meg kellett írnom, imádni valók (:
    ha nem lennék épp leégve anyagilag, biztos, hogy lecsapnék a nagy nyanpaia-ra *.* olyan cuki. de most csak távolról szemlélem... :)

    VálaszTörlés
  4. Én a nagy Nyanpaia-ra lecsapnék :). Majd írok e-mailben is, csak most infóórán csücsülök épp :).

    VálaszTörlés
  5. Akkor mindjárt utalok, 2300 a vége? gondolom csak hétfő-kedd környékén kapod meg a pénzt. Szerintem előbb találkozom veletek - mondjuk ma nem tudok menni - de ha nagyon nem jutok el egy meetre sem, akkor majd elmegyek érte, lehet az a legegyszerűbb! :) Köszi!

    VálaszTörlés
  6. Akkor én lefoglaltam a Halevőset. :3

    VálaszTörlés
  7. Ha addig nem veszi meg senki, akkor lehet, hogy majd megveszem a sírós szemű Nyanpaia-t, annyira cuki! *_*

    VálaszTörlés
  8. Sőt, azt hiszem mindenképpen megveszem. :D

    VálaszTörlés
  9. szia ^^ ezek közül meg van még vmi?

    VálaszTörlés
  10. szia a Kis Nyanpaiak Sírós No.9 megvan még?:D ha igen én igényt tartanék rá:D

    VálaszTörlés