2011. szeptember 7., szerda

Nyanpaia, にゃんぱいあ!

Szóval. Már korábban is akartunk venni Nyanpire-okat, de nem jött össze. Most úgy belemelegedtem a pici szettek nézegetésébe, hogy végül úgy döntöttem licitálok két szettre. Az egyiket megnyertem. Ebből az a a tervem, hogy a hátsó középső sírósat megtartom, és a többit beszerzési áron kínálom.
A kérdésem a következő: Ha valakit érdekel Nyanpire, kérem jelezze, de csak a szándékát, ne azt hogy melyiket, hiszen ez csak az első adag Nyanpire (ha megnyerem a másikat)! Illetve hogy hol hírdessem őket itt vagy facebookon?


6 megjegyzés:

  1. Szándék van!
    Mennyi a beszerzési ár?

    VálaszTörlés
  2. Engem mindenképp érdekel! S szerintem tedd ki facebookra is majd, mert mintha lenne olyan közös ismerősünk, aki például szereti, de tudom róla, hogy blogokat nem néz.

    VálaszTörlés
  3. Szándék itt is van, árról szintúgy érdeklődnék^^

    VálaszTörlés
  4. Engem is érdekelne, de énis kiváncsi lennék az árára ^^

    VálaszTörlés
  5. Az árat körülbelül akkor fogom tudni, mikorra ideérnek a cicák. Az ára a csomag licitált ára + shopping service díja + japán postai díj + EMS postai díj része, ezek összege elosztva a cicák darabszámával, és 5 vagy 0 -ra kerekítve. Egyelőre ennyit tudok az árról. A lehető legkedvezőbb csomagokat próbáltam meglicitálni, aztán majd meglátjuk. Én mindenképpen szerettem volna a sírósat, ezért is mertem belevágni. Amint a végszámla terhelődik, és a táblázatban mindent átszámoltam, írom is mi mennyi lett. Mindenkinek. ^^v
    Gigi

    VálaszTörlés