2011. szeptember 6., kedd

Pár cukiság mbokról

Utolsó hetében járunk az mbokos rendelésnek. Elindítója vagy Yume vagy Sakura volt, nem is tudom, de az biztos hogy NEM AZ ÉN ÖTLETEM VOLT!!! Vagy igen? Nem, azt hiszem csúnyán rávettek... hm. na mindegy, a végeredmény úgyis ugyanaz. Én is vettem cuccokat. Hogy a postaköltség jobban szétosztódjon. Jaa, persze. ^^'
A 210 yenes óriási fogásomról már beszámoltam, most megmutatom a 900 yenes, vadonatúj pólót, ami a leírás szerint új, aztán amikor megérkezik a csomag akkor amjd meglátom valóban úgy van-e. Minden esetre szerintem 900 yent megért ez a szép póló:

Aztán mbokon is rákerestem a Tokidokira (ami továbbra sem összekeverendő a 6% Dokidokival!!), és végül leütöttem ezt a karkötőt (Hello Kitty és Tokidoki kooperációból):


Sokáig nézegettem ezt a zoknit, egyet sajnos 520 yenért elvittek hamarabb, de ha valóban új, szerintem az 1000 yen sem olyan sok érte:
 Még két dologra fáj a fogam, az egyik ez a 6% Dokidoki masni sooook Pooples figurával:
A másik ez a szintén 6%-os csillagos csat és kitűző:

1 megjegyzés:

  1. Én nem merem bekapcsolni a mobokut, veszélyes :DDDD A taobaomániám is pont elég súlyos :D

    VálaszTörlés